Miss_matilde

Stinnamusen's KREAsysler <3

188 indlæg i dette emne

Og er der nogen i fremtiden der vil stille dem selv og deres kjole til rådighed.. så skriv ENDELIG til mig.. for vil så gerne ØVE mig... Øvelse gør mester siger de kloge...

Iihhhh hvor er du altså bare kreativ og laver nogle super gode ting.. loveshower.gif

Altså lige i øjeblikket er jeg jo på størrelse med en flodhest, men mon ikke jeg skulle kunne komme i den igen til sommer, og så er jeg da klar på at kjolen skal ud og vaskes i havet eller hvad vi nu kan finde på.. cheerleader3.gif

I det hele taget er jeg altid klar på at få taget nogle fede og anderledes billeder.. blush.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iihhhh hvor er du altså bare kreativ og laver nogle super gode ting.. loveshower.gif

Altså lige i øjeblikket er jeg jo på størrelse med en flodhest, men mon ikke jeg skulle kunne komme i den igen til sommer, og så er jeg da klar på at kjolen skal ud og vaskes i havet eller hvad vi nu kan finde på.. cheerleader3.gif

I det hele taget er jeg altid klar på at få taget nogle fede og anderledes billeder.. blush.gif

Størrelse med en flodhest?? Hvad snakker du om.. Du er sku da super smuk med den fine mavse der :loveshower

Og dejlig... det er jo ikke alle der syntes om at tvinge deres brudekjole ud i vesterhavet eller i en bunke blade ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-259-067165400 1293106432_thumb.jpg

Julekortet til medarbejderne - de fine bordkort i besvarelse 1 - var lavet til denne fest..

post-259-046464100 1293106449_thumb.jpg

Årets Julekort 2010

post-259-011307500 1293106461_thumb.jpg

Et (J)Ugletræ - en invitation lavet for svigermor til den 25/12

post-259-030887900 1293106549_thumb.jpg

Bordkort til den 25/12...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice :super

Er helt vild med de ugler der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice :super

Er helt vild med de ugler der :)

TAAAK Søde.. :)

Jaaaa elsker dem os selv.. tror jeg har ugle-kuler pt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih søde... Jeg ELSKER bare mit julekort fra dig. Overvejer at indramme det og så hænge det i entréen hver december :) Du er bare SÅ dygtig :) Glæder mig til vi skal mødes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du uddannet noget indenfor grafikken? Ser super godt ud :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih søde... Jeg ELSKER bare mit julekort fra dig. Overvejer at indramme det og så hænge det i entréen hver december :) Du er bare SÅ dygtig :) Glæder mig til vi skal mødes :)

:kram2 Det var såå lidt søde... Vil da være stolt over og få en plads i din entre ;) Så skal jeg nok sende dig flere til samlingen med årene der går ^_^

Er du uddannet noget indenfor grafikken? Ser super godt ud :super

Næææ desværre ikke... Har det første af de 3 grundmoduler som fotograf og har stort set hele webintegrator grundforløbet.. men intet af det er jo særlig "grafisk"...

Men HELT sikkert min drømme vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare go' de ser rigtig fine ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Næææ desværre ikke... Har det første af de 3 grundmoduler som fotograf og har stort set hele webintegrator grundforløbet.. men intet af det er jo særlig "grafisk"...

Men HELT sikkert min drømme vej...

Arh okay! Det forklarer da lidt skills :D Jeg har selv grundforløbet som mediegrafiker (og fik praktikplads, men det kedede mig), og er færdig med webintegrator om 9 måneder :-) Men du er da god, det er uanset om der er uddannelse bag eller ej :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh okay! Det forklarer da lidt skills :D Jeg har selv grundforløbet som mediegrafiker (og fik praktikplads, men det kedede mig), og er færdig med webintegrator om 9 måneder :-) Men du er da god, det er uanset om der er uddannelse bag eller ej :D

Smil tak... øvelse gør mester siger de kloge jo.. ;)

MEN kan godt mærke der er lidt jeg mangler.. specielt i noget med det at "gemme" korrekt.. mine julekort kom tilbage fra trykkeriet - og teksten så IKKE ud som det jeg havde sendt afsted.. MEN jeg lære det vel med tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Det var såå lidt søde... Vil da være stolt over og få en plads i din entre ;) Så skal jeg nok sende dig flere til samlingen med årene der går ^_^

Næææ desværre ikke... Har det første af de 3 grundmoduler som fotograf og har stort set hele webintegrator grundforløbet.. men intet af det er jo særlig "grafisk"...

Men HELT sikkert min drømme vej...

Uh hvor skønt :) Og næste år får du et fra os af også ;) Jeg har grundforløbet af mediegrafikeruddannelsen... SUK! Det er bare min drømmeuddannelse/drømmejob... Vil jeg SÅ gerne.

Forresten - nu er det jo gået op for mig, at jeg har læst, at du er uddannet kosmetolog ;) HVIS Kent en dag finder på at mande sig op, og fri til mig - vil du så lægge min makeup den store dag? :whistling :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor skønt :) Og næste år får du et fra os af også ;) Jeg har grundforløbet af mediegrafikeruddannelsen... SUK! Det er bare min drømmeuddannelse/drømmejob... Vil jeg SÅ gerne.

Forresten - nu er det jo gået op for mig, at jeg har læst, at du er uddannet kosmetolog ;) HVIS Kent en dag finder på at mande sig op, og fri til mig - vil du så lægge min makeup den store dag? :whistling :kram2

Det kan du tro jeg vil søde... :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du tro jeg vil søde... :loveshower :loveshower

Så må vi se hvornår han vil gøre sig til en rigtig mand <_<

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi se hvornår han vil gøre sig til en rigtig mand <_<

:lol

Bare vent til han har mødt mig irl en dag.. så skal jeg nok få sparket ham bagi... så han hurtigt ligger sig på knæ foran dig søde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare vent til han har mødt mig irl en dag.. så skal jeg nok få sparket ham bagi... så han hurtigt ligger sig på knæ foran dig søde ;)

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde Stinna. Er du uddannet kosmetolog?? Det er jeg os ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde Stinna. Er du uddannet kosmetolog?? Det er jeg os ^_^

Jeps det er jeg.. Nail Artist (i 2002 ved Enjoy Makeup), Kosmetolog og makeupartist (2003 tror jeg det var)... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps det er jeg.. Nail Artist (i 2002 ved Enjoy Makeup), Kosmetolog og makeupartist (2003 tror jeg det var)... :)

Nuuuuuj... Kan du også lave negle? :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuuuuuj... Kan du også lave negle? :badgirl

Naaarh. Der må jeg nok melde pas... Jeg tog uddannelsen før Akryl blev lovlig i Danmark.. Så jeg har ikke erfaringen i det alle andre gør sig i idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaarh. Der må jeg nok melde pas... Jeg tog uddannelsen før Akryl blev lovlig i Danmark.. Så jeg har ikke erfaringen i det alle andre gør sig i idag...

Er der så ikke mulighed for en opfriskningskursus??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaarh. Der må jeg nok melde pas... Jeg tog uddannelsen før Akryl blev lovlig i Danmark.. Så jeg har ikke erfaringen i det alle andre gør sig i idag...

Hvad lærte du så?

Er der så ikke mulighed for en opfriskningskursus??

Ja det var jo også min umiddelbare tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der så ikke mulighed for en opfriskningskursus??

Hvad lærte du så?

Ja det var jo også min umiddelbare tanke :)

Det er jeg ikke interesseret i - for med mit smadret håndled - har jeg ikke mange kræfter i min højre hånd mere... så at lave negle er helt sikker noget jeg skal holde mig fra...

Jeg blev uddannet i gelé, glasfiber og silkefiber (mener jeg det hed)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ikke interesseret i - for med mit smadret håndled - har jeg ikke mange kræfter i min højre hånd mere... så at lave negle er helt sikker noget jeg skal holde mig fra...

Jeg blev uddannet i gelé, glasfiber og silkefiber (mener jeg det hed)...

Nååee okay... Ja det kan jeg godt forstå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER