Guest

Hvad tænker du lige nu?

1,748 indlæg i dette emne

Hvorfor kan mine unger ikke finde ud af at sove til længere end 5.30 - fatter det simpelthen ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor kan mine unger ikke finde ud af at sove til længere end 5.30 - fatter det simpelthen ikke :(

Det er helt det samme her! Er dødtræt af det. Kan godt se du også var oppe kl 1:30. Alexander vækkede også mig i nat og ville have dynen på. Og så står han op kl. 6

Hold op jeg er træt nu!!!

(Desværre var manden også oppe, fordi han har vagt. Så det er nødt til at være mig der er vågen nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt det samme her! Er dødtræt af det. Kan godt se du også var oppe kl 1:30. Alexander vækkede også mig i nat og ville have dynen på. Og så står han op kl. 6

Hold op jeg er træt nu!!!

(Desværre var manden også oppe, fordi han har vagt. Så det er nødt til at være mig der er vågen nu)

I nat var min egen skyld, faldt i søvn på sofaen- ups :)

Men ja det er lidt træls i længden med morgenfriske unger <_<

Overvejer at gå til bageren og hente franskbrød- der er bare SÅ koldt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nat var min egen skyld, faldt i søvn på sofaen- ups :)

Men ja det er lidt træls i længden med morgenfriske unger <_<

Overvejer at gå til bageren og hente franskbrød- der er bare SÅ koldt :blush

Vi bager det altid selv her. Så slipper vi for den tur. Det der hurtig franskbrød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0( må snart igang med dagens gøremål )0o.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg lige vil kort fortælle jer, om mit lille nedbrud i går aftes. Jeg googlede en som jeg ikke havde snakket med i snart 5 år, der mistede vi kontakten. Da jeg ikke kunne finde ham på facebook, ja så googlede jeg ham. Det jeg finder er så hans mindeside, han har været død i 3 år :boo Han blev kun 29 år. Fik bare lige et kæmpe chok i går over at finde den side :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg lige vil kort fortælle jer, om mit lille nedbrud i går aftes. Jeg googlede en som jeg ikke havde snakket med i snart 5 år, der mistede vi kontakten. Da jeg ikke kunne finde ham på facebook, ja så googlede jeg ham. Det jeg finder er så hans mindeside, han har været død i 3 år :boo Han blev kun 29 år. Fik bare lige et kæmpe chok i går over at finde den side :(

Hvor frygteligt :( Det er så skrækkeligt når folk ikke bli'r ældre :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor frygteligt :( Det er så skrækkeligt når folk ikke bli'r ældre :(

:kram

Ja det er skrækkeligt og hvad jeg kunne læse mig frem til, så var hans hjerte bare holdt op med at slå, han var sund og rask :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bli'r godt med noget morgenmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er bollerne ved at hæve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skrækkeligt og hvad jeg kunne læse mig frem til, så var hans hjerte bare holdt op med at slå, han var sund og rask :(

Det er så underligt sådan noget, at man bare fra den ene dag til den anden kan ære væk :(

Det er med at nyde livet mens man kan, jeg var selv til begravelse for tja 8 år siden, han blev drabt i en bilulykke, knægten var 18 eller 19 år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg lige vil kort fortælle jer, om mit lille nedbrud i går aftes. Jeg googlede en som jeg ikke havde snakket med i snart 5 år, der mistede vi kontakten. Da jeg ikke kunne finde ham på facebook, ja så googlede jeg ham. Det jeg finder er så hans mindeside, han har været død i 3 år :boo Han blev kun 29 år. Fik bare lige et kæmpe chok i går over at finde den side :(

Åh hvor forfærdeligt :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg lige vil kort fortælle jer, om mit lille nedbrud i går aftes. Jeg googlede en som jeg ikke havde snakket med i snart 5 år, der mistede vi kontakten. Da jeg ikke kunne finde ham på facebook, ja så googlede jeg ham. Det jeg finder er så hans mindeside, han har været død i 3 år :boo Han blev kun 29 år. Fik bare lige et kæmpe chok i går over at finde den side :(

Det er jeg ked af at høre Dorthe :kram2 :kram2 men godt du fandt ud af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så underligt sådan noget, at man bare fra den ene dag til den anden kan ære væk :(

Det er med at nyde livet mens man kan, jeg var selv til begravelse for tja 8 år siden, han blev drabt i en bilulykke, knægten var 18 eller 19 år :(

Vi var selv af sted i foråret ved en som kun blev 24 år, han var nyrepatient :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(håber hunden bliver godt træt af alt den legen med aktivitetslegetøjet. Jeg har også indtil nu holdt ham i gang, så han ikke bare ligger og sover, som han plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0 hygger mig med at se Eclipse

.o0 øv at der kun er 4 bøger/4 film om den fantastiske saga

.o0 Edward er nu den pæneste;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i bad, nu skal jeg så bare overbevise manden om at han skal videre i systemet så vi kan komme afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... måske jeg burde hoppe ud af træningstøjet og i bad, så vi kan komme videre i dagens program...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi da vist videre i dagens program

Hvad skal vi have på af tøj mon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se nu at få lettet :numse og komme i gang med at pakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle man lige skrive besvarelse nr 1000?? YEP det skulle man- så her er den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle man lige skrive besvarelse nr 1000?? YEP det skulle man- så her er den :D

Sådan :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.o0 Nytårs :hump er ikke at sige sgi til, selvom det ikke passer med ÆL ;)

Godt nytår derude! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hvad pokker bliver manden og Brian af, de skulle bare lige over med de andre og have en nytårsaftensøl, og det er så efterhånden 1½ time siden. Jeg ville gerne i bad, men det kræver at de er kommet tilbage, for vil ikke bade for åben dør, hvis de kommer hjem, og med hunden i på denne dag, så er der simpelthen nød til at tages hensyn til ham)

.oO(mangler bare badet, så er jeg og hunni ellers klar til nytårsaften. Rengøringen ordnet -tjek, maden klar til at blive lavet - tjek, hunden kørt træt, så han kan sove - tjek, hunden luftet med gåtur og været i haven - tjek. Alt er taget ind udenfor, og lukket af, så der ikke kan ødelægges noget ved nytårsløjer - tjek. Alle gardiner er trukket for og vinduer lukket - tjek. Brænde hivet ind, så vi har nok til imorgen eftermiddag - tjek)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.oO(hvad pokker bliver manden og Brian af, de skulle bare lige over med de andre og have en nytårsaftensøl, og det er så efterhånden 1½ time siden. Jeg ville gerne i bad, men det kræver at de er kommet tilbage, for vil ikke bade for åben dør, hvis de kommer hjem, og med hunden i på denne dag, så er der simpelthen nød til at tages hensyn til ham)

.oO(mangler bare badet, så er jeg og hunni ellers klar til nytårsaften. Rengøringen ordnet -tjek, maden klar til at blive lavet - tjek, hunden kørt træt, så han kan sove - tjek, hunden luftet med gåtur og været i haven - tjek. Alt er taget ind udenfor, og lukket af, så der ikke kan ødelægges noget ved nytårsløjer - tjek. Alle gardiner er trukket for og vinduer lukket - tjek. Brænde hivet ind, så vi har nok til imorgen eftermiddag - tjek)

Denne liste lavet - tjek ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER