Guest Gremina

flyverdragt

17 indlæg i dette emne

reima vs. ticket 2 heaven, har altid haft reima men er blevet ret vild med en fra ticket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis valget er mellem de to, ville jeg vælge Reima. Kender kun TTHs regntøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

reima vs. ticket 2 heaven, har altid haft reima men er blevet ret vild med en fra ticket

Jeg har det faktisk på samme måde. Har altid haft Reima til min søn men T2H har lavet nogle ret fede flyverdragter i år. jeg kigger lige med her! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har til Mille haft 3 TTH jakker og 2 flyverdragter igennem hendes liv og vi har været super glade for alle sammen :balloons Der har intet været.. Flyverdragterne har begge været rigtig gode og holdte vind og vand ude og hun var altid dejlig varm..

De andre er sommerjakker, efterårsjakker og en vinterjakke og de har også alle 3 levet fuldt op til vores forventninger :)

Reima har hun aldrig haft..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk også haft kig på den fra pomdelux, den har et vandsøjletryk på 10.000 og åndbarhed på 8000, men har aldrig hørt om eller set nogen med en flyverdragt derfra. Måske man bare skal vælge den sikre reima. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fortælle at det er en Reima tec flyverdragt der er testvinder hos Tænk.dk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fortælle at det er en Reima tec flyverdragt der er testvinder hos Tænk.dk :goodluck

Skulle lige til at skrive det.

Molo blev nr. 2. (polaris).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er testvinderen (Reimatec "FARGAD") på tilbud hos Sportsmaster!!

800 kroner koster den :loveshower

Normalpris: 1000 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T2H har fået meget dårlige anmeldelser i år. Det var næsten den der holdt dårligst tør, så vidt jeg husker, så jeg ville klart vælge Reima, der som altid fik gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt noget godt om T2H, så dem ville jeg klart gå langt uden om. Herhjemme har Isaac fået en Color Kids, en god dragt til en endnu bedre pris (vigtigt når man er på SU) Men skulle jeg træffe valget for dig, ville jeg købe en Reima

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nu også at det ender med en reima ligesom alle de andre år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft begge og kan ikke anbefale tht:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fortælle at det er en Reima tec flyverdragt der er testvinder hos Tænk.dk :goodluck

ved du hvilken model, det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er testvinderen (Reimatec "FARGAD") på tilbud hos Sportsmaster!!

800 kroner koster den :loveshower

Normalpris: 1000 kr.

Ups, så lige dit svar her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste spørgsmål, hvad str. ville i vælge til en pige på 108cm, 110 eller 116? syntes jeg har læst et sted at flyverdragten helst skal være 5cm større end barnet, min fornuft siger 116 så der er noget at vokse i, men er bare så meget i tvivl i år..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste spørgsmål, hvad str. ville i vælge til en pige på 108cm, 110 eller 116? syntes jeg har læst et sted at flyverdragten helst skal være 5cm større end barnet, min fornuft siger 116 så der er noget at vokse i, men er bare så meget i tvivl i år..

Har samme problem en pige med samme højde og kan simplethen ikke finde ud af om jeg skal tage en str. 110 eller str. 116.

Håber vi får et godt svar her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste spørgsmål, hvad str. ville i vælge til en pige på 108cm, 110 eller 116? syntes jeg har læst et sted at flyverdragten helst skal være 5cm større end barnet, min fornuft siger 116 så der er noget at vokse i, men er bare så meget i tvivl i år..

Uden tvivl 116! Der er selvfølgelig forskel på modellerne, lang i krop?, lang i arme/ben? osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER