Sandie

sult kvalme m.m. ?

7 indlæg i dette emne

Nej jeg har ikke store gener ved graviditeten så jeg brokker mig ikke, men jeg undres alligevel...

Synes når jeg spiser at jeg bliver så mæt så mæt at maven føles tæt på at springe. føler jeg ikke kan være i min krop.. så går der lidt med denne irreterende følelse, hvor lige pludselig så føler jeg helt kvalme (uden følge) men rigtig ubehag og så mærker jeg efter og bang lige pludselig føler jeg maven udstråler sult jeg nærmest ved at dø af sult og skal bare have mad.. spiser jeg starter det forfra med jeg igen føler mig alt for mæt.. spiser jeg ikke har jeg bare små kvalme..

Er det normalt.. ? skal man bare gå og små hapse sådan hele tiden. Jeg spiser ellers små portioner 5-6 gange i forvejen, skal jeg virkelig til at spise oftere og mindre ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde i starten en periode hvor jeg bare blev vildt sulten... Det gik bare helt galt, og hvis jeg tænkte at jeg lige kunne lave aftensmad og så spise med manden var det længe for sent,.. Det skulle bare være nu og her..

Når jeg så havde spist skulle jeg gerne ligge en halv time på sofaen fordi jeg fik det fysisk dårligt (ikke kvalme men ondt i maven og ubehag)

Det der virkede for mig var at spise flere små måltider, fik således også mad hver eftermiddag og sen aften inden sovetid. Men det gik over i løbet af en lille måned mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret meget som dig (bortset fra at Jeg så også kaster op).

Jeg tror jeg spiser 7-8 gange om dagen. Jeg kan heller ikke spise så meget af gangen, men bliver til gengæld rigtig hurtigt sulten igen.

Nogle gange, kan jeg ikke finde ud af om jeg har ondt i maven fordi jeg har kvalme, eller fordi jeg er sulten- Så ja, det ligger meget tæt op af hinanden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh tak skal i have.. Så jeg er altså ganske normal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh tak skal i have.. Så jeg er altså ganske normal ;)

Jeg synes nu stadig du er lidt småtosset :P

Men så ligner vi nok hinanden på dét punkt også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja som min jordmoder sagde, i graviditeten skal man bare forvente at kroppen laver mærkelige ting... <_< ... Så det må man vel bare indstille sig på hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på præcis samme måde :-) synes jeg går og spiser hele tiden... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER