Nitzen1987

Kvindelogik vs. mandelogik

9 indlæg i dette emne

I går var jeg til kundedag ved The Bodyshop :) Jeg gik derned, fordi min bonusdatter på 13 år godt kan lide duftcremer og -sæber og tænkte at jeg ville købe jordbærduften til hende :) som jeg så vil gemme til kalendergaver (ved godt jeg er i god tid, men jeg begynder altis at tænke på julegaver omkring dette tidspunkt ) ) Nå men da der var kunde dag fik man -30% på et valgfrit produkt og 10% på øvrige produkter som man normalt gør når man er kunde :) Så jeg tænkte, at det ville være smart at købe en gaveæske frem for at købe podukterne enkeltvis :) Æsken kostede 325 kr. -30% = 227 kr. Æsken indeholdte: Stor bodylotion, stor badesæbe, bodyscrub, håndsæbe og en badesvamp. Jeg gik der fra og følte at jeg havde gjort en vældig god handel :) indtil jeg kom hjem og skulle vise min mand mine indkøb... han synes at det var fuldstændig tåbeligt, at jeg havde købt en gaveæske, da jeg kunne have nøjedes med badesæben og bodylotionen. Badesæben koster normalt 150 kr., så hvis jeg havde købt den -30% havde den kostet 105 kr. og badesæben -10% ville have kostet 54 kr. så hvis jeg havde nøjedes med at købe de to produkter var jeg sluppet med 159 kr inkl. rabat, hvilket ville have været ca. 70 kr. mindre end jeg gav for gaveæsken, så det synes manden selvfølgelig havde været meget bedre og billigere, mens jeg tænker at jeg har gjort en god handel, fordi jeg selv kan beholde og bruge bodyscrub og håndsæbe og det har jeg kun givet 70 kr. for... Jeg synes, at jeg har gjort en god handel, sparet nogle penge og uden hensigt tilladt mig selv lidt selvforkælelse med en bodyscrub (som jeg i øvrigt er helt vild med) :D For mig en ren win-win-situation - men det kan jeg ikke helt få manden overbevist om :unsure :D

Et lidt ligegyldigt indlæg, der viser mandens og mine forskellige tanker og holdninger :)

Hav en god fredag derude :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhh jeg kender alt til, hvor forskelligt min mand og jeg tænker. Jeg handler ind efter tilbuddene og nogle gange kommer der impulskøb med. Min mand køber det på indkøbslisten, aldrig impulskøb, når han har en liste med. Og han kigger ikke på tilbud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

p.s jeg synes du har gjort en god handel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, lidt ligesom når min mand ikke forstår hvorfor jeg har købt to tørklæder når jeg er på shopping (Jamen fordi de er FORSKELLIGE, mand! :P)

Jeg synes også at du gjorde en god handel! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også gjort som dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis det samme ville være sket hjemme hos os :D Faktisk helt præcis det samme.

Altså de mænd må jo have en brist, hvis de ikke kan se det er en god handel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd fatter minus ang. Shopping :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med de andre kommentarer - min mand ville helt have syntes at sådanne produkter er overflødige!

Stemmer for du har gjort en god handel!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at høre, at vi ikke er det eneste par, der ikke altid er enige på det punkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER