Morpige

kan man sætte penge ind?

7 indlæg i dette emne

Min bank har ikke en kasse mere, pga. mange røverier. Når man går ind på deres side har de sådan et tegn hvor der står man kan indsætte penge via automaten. Men funker det? Nogen der har prøvet det?

Jeg har vedhæftet billedet

post-396-023478000 1315463557_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om det fungerer ens i alle banker. Men i Sparekassen Sjælland's filial i KBH som også er pengeløs foregår indbetalinger således:

Du tager en speciel kuvert og udfylder navn, kontonummer og beløb. Så lægger du pengene i kuverten og lukker den.

Derefter river du kvitteringsdelen af som du skal beholde (det er et aftryk af det du skrev på kuverten).

Så lægger du kuverten med pengene i en skuffe i pengeskabet, lukker skuffen og så er kuverten i pengeskabet. Jeg tjekker altid lige skuffen bagefter for at være sikker på min kuvert ikke stadig ligger i skuffen.

Dagen efter kommer pengene ind på modtagerkontoen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det fungerer ens i alle banker. Men i Sparekassen Sjælland's filial i KBH som også er pengeløs foregår indbetalinger således:

Du tager en speciel kuvert og udfylder navn, kontonummer og beløb. Så lægger du pengene i kuverten og lukker den.

Derefter river du kvitteringsdelen af som du skal beholde (det er et aftryk af det du skrev på kuverten).

Så lægger du kuverten med pengene i en skuffe i pengeskabet, lukker skuffen og så er kuverten i pengeskabet. Jeg tjekker altid lige skuffen bagefter for at være sikker på min kuvert ikke stadig ligger i skuffen.

Dagen efter kommer pengene ind på modtagerkontoen.

Tusind tak Annette :) Så kuverterne ligger på stedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Annette :) Så kuverterne ligger på stedet?

Ja, det gør de

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør de

Super tak for det Annette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet det. Og da jeg først lige fandt ud af hvad jeg skulle gøre, så fungerede det helt fint :)

Det fungerede på samme måde som Nafrimi skriver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet det. Og da jeg først lige fandt ud af hvad jeg skulle gøre, så fungerede det helt fint :)

Det fungerede på samme måde som Nafrimi skriver.

tak maria :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER