Guest Twins...

Graviditetsfoto...

9 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg er på vej ind i 2.trimester og skal til NF i næste uge ... tror først at jeg derefter tør tro på det :stork

Nå, men anyway - jeg har tænkt en del over at få taget nogle fotos under graviditeten ... men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an :huh Hvornår, hvordan osv...

Hvad har i andre gjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Jeg er på vej ind i 2.trimester og skal til NF i næste uge ... tror først at jeg derefter tør tro på det :stork

Nå, men anyway - jeg har tænkt en del over at få taget nogle fotos under graviditeten ... men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an :huh Hvornår, hvordan osv...

Hvad har i andre gjort?

Jeg tager selv løbende billeder herhjemme.. Det er lidt forskelligt hvornår jeg tager dem...

Men har en drøm at jeg gerne vil have taget nogen mavebillder i slutningen af graviditeten ved en rigtig fotograf..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kunne selvfølgelig være at jeg skulle starte med nogle herhjemme - jeg vil rigtig gerne have en proff til at tage nogle i sort/hvid ... måske det skal være sidst i graviditeten...

Tak for dit svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager fast 1 gang i ugen når jeg rammer x+0.. Måske vil jeg have nogle prof senere i graviditeten, men samtidig synes jeg at der er nok at bruge penge på i denne tid.

Hvis du planlægger at tage selv er det en god ide at have det samme undertøj på hver gang, det gør sammenligningen sjovere og så ser det også flottere ud når man stiller dem op ved siden af hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var egentlig en god ide - det med at tage et billed for hver ny uge man går ind i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog billeder hver anden uge selv, og så fik jeg taget professionelle mavebilleder da jeg var 7-8 måneder henne :)

Det er rigtig hyggeligt at se mavens udvikling, og de professionelle billeder ville jeg bestemt heller ikke undvære :D

Nu hvor Elisa er kommet ud for 'lææænge' siden, så er det helt underligt at tænke på at hun var inde i den babyhule i 9 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg kunne forestille mig at det må være ganske særligt at se på de billeder længe efter vidunder er kommet til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager billeder herhjemme hver fredag morgen, i det samme undertøj denne gang, noget jeg ikke var så god til at få gjort sidste gang, hvilket ærgrer mig lidt.

Sidst fik jeg taget billeder ved en fotograf i uge 30+3 og igen 37+3. Det var egentlig ikke meningen jeg skulle have det gjort to gange, men min mand fik et hold i ryggen da vi stod og skulle afsted 1. gang, og så måtte jeg jo afsted igen. Jeg elsker de billeder og skal også have nogen taget denne her gang, det er helt sikkert.

Orv jo, denne her gang får jeg også taget et billede i silhuet ca. en gang i måneden når vi alligevel er afsted for at få taget månedsbilleder af Junior-Fisen.

Jeg får taget billeder af en amatør-fotograf, hvilket ikke kan ses på billederne kun prisen ;), på Fyn, ham kan jeg kun give mine bedste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget mavebilleder af min veninde som er selvlært fotograf (arbejder ved en fotograf), og dem er jeg bare SÅ glade for! Og ja, hende anbefaler jeg også til ALLE!:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER