Linda77

Hjææælp

13 indlæg i dette emne

Min mand og børnenes far har fødselsdag fredag. Han er super god til at købe gaver til mig - når turen kommer til ham ender det altid bare med noget nyt tøj.

Nogle med gode forslag til en mand på snart 43 år - Pris mellem 500-700 kroner.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved godt det er svært med de mænd - men slet ingen forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæl lidt om din mand.. Er han håndværker typen der sætter pris på en flot maskine der kan larme, eller er han kontortypen der hellere vil have en ny fed ting til kontoret..? Det vil gøre det nemmere at svare :kram Altså, min mand ville hade mig for at give ham et gavekort til massage eller noget i den retning, mens andre mænd ville elske det. De er ikke nemmere at regne ud de mænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er leder af et fritidshjem på Nørrebro - gør det selv tyben - har bygget vores kolonihavehus og elsker værktøj (mon han kan mangle mere)

Han er meget nem at gøre tilfreds og slet ikke mærkebevist (jo måske med værktøj) - tror ikke han er til Welness oplevelser.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får ofte: en værktøjsdims uanset hvor mange han har, kan han altid bruge flere :) dimser til knallerten, iPhonelir eller fodboldtøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stik ham en blandet kurv med skruer, sandpapir, nogle skruetrækkere og så gå ind på www.denpersonligegave.dk og rod lidt rundt - evt. være lidt kreativ og lav dit eget oplevelses klippekort til ham :) med oplevelser for jer to og ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså herhjemme er den nye dille et longboard. Som er en stor udgave af et skateboard.

Hvis han er leder af et fritidshjem, så kender han måske allerede boardet?

Det er oprindeligt tiltænkt surfere, der kan træne på det udenfor surf sæsonen, fordi man bruger lidt de samme bevægelser, men det kan sagtens anvendes uden at man kan surfe. Det er faktisk ret nemt at køre på, og jeg har aldrig hverken surfet eller stået på skateboard. Og det sjove er, at hvis du sætter lidt fart til at starte med, så kan du glide mega langt. Leo plejer at sidde på boardet sammen med en af de store piger, og så starter de for enden af vejen og kører måske 100 meter uden at skulle skubbe :D

Så hvis din mand elsker lidt spas ude på vejen eller i gården (som min mand gør :bunny ) så kunne de være en mulighed. Det ville nok også give ham lidt street credit at møde på arbejde på sådan et board :yiepie

Vi har købt vores i en sportsforretning til 900 sek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige lidt med :) Min mand har også snart fødselsdag og jeg er også temmelig lost.. Jeg kan jo ikke blive ved at købe ham sokker og rødvin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers prøv oplevelsesgaver.dk ....... Mon ikke han ville synes det var fedt med en tur i en F-16 simulator, eller en flyvetur i helikopter eller noget i den stil?

Min mand er altid meget begejstret når han åbner en gave og finder deres logo :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super gode forslag.

Fik helt grineren med forslaget om det lange skatebord. Min mand er 175 høj og runder snart de 100 kilo. Han er super sporty og cykler alle steder hen (ejer ikke et kørekort) - nøj hvor gad jeg godt se ham køre rundt på sådan et - han ville være til stor morsomhed for mig - måske jeg skulle overveje sådan et :-)

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super gode forslag.

Fik helt grineren med forslaget om det lange skatebord. Min mand er 175 høj og runder snart de 100 kilo. Han er super sporty og cykler alle steder hen (ejer ikke et kørekort) - nøj hvor gad jeg godt se ham køre rundt på sådan et - han ville være til stor morsomhed for mig - måske jeg skulle overveje sådan et :-)

Linda

Hi hi - hvis han er super sporty, så vil han synes det er sjovt.

Fordi man godt kan være med, selvom man ikke har prøvet det før.

Men jeg tror faktisk, at man højst må veje 90 kilo på vores :rolleyes så det skal du lige tjekke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en koncert/forestilling af en eller anden slags?? - Det har jeg brugt med succes herhjemme i hvert fald.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt gaver!

Endte med efter at have googlet længe på longbord at droppe denne ide´

Har købt han en rygsæk, hvor der kan være en bærbar computer (han skal nemlig gøre sin diplom færdig i dette halve år)

Nye smarte cykellygter

dejlige vanter til den kolde tid som kommer snart.

Håber det falder i hans smag!

Tak for hjælpen.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER