Guest

Barselflåd

6 indlæg i dette emne

Det er 3,5 uge siden jeg har født og jeg har stadig barselsflåd hvilket jeg går ud fra er rimelig normalt stadig at have. Det jeg undre mig over er at der stadig engang imellem også kommer noget frisk blod med.

Så jeg er kommet til at tænke på hvor længe havde du barselsflåd efter du havde født? og hvor længe der var frisk blod også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at blodet stoppede efter 2-3 uger. Udflådet efter 4 uger.

Uden at vide det, så tror jeg også det er meget normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte for tre uger siden.. jeg har også stadig barselsflåd med frisk blod engang imellem..

Jeg mener det er normalt at have flåd op til ca. 8 uger efter fødslen.. Det kan selvfølgelig variere.

Jeg har lagt mærke til, at jeg ofte har lidt frisk blod i forbindelse med at jeg er en smule stresset eller presset. Jeg ved ikke om det har noget at sige..

Vi må bare håbe på, at det snart går over :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik knap 2uger men fik af vide der kunne gå 8 så tag u det bare roligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg nåede uge 4, var der kun en smule brunligt udflåd tilbage og det var helt væk da jeg nåede uge 5. I starten lagde jeg mærke til, at der kunne komme en smule frisk blod hvis jeg havde været meget fysisk aktiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt normalt at gå 8 uger med det <_< ved den første gik jeg 3,5 uge, med den yngste 7,5 uge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER