linebroberg

Mangler vist at præsentere mig selv ordentligt :P

7 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Glæder mig til at følge med i jeres graviditeter. Vil forsøge at bruge siden så meget, jeg kan. Dvs de dage, hvor jeg ikke går død på sofaen så snart, jeg kommer hjem fra arbejde hehe :P Er der andre, der har det sådan?

Jeg hedder Line, kommer oprindeligt fra Århus-området, men flyttede til Grønland fra Silkeborg sidste år sammen med min kæreste for at få lidt eventyr og arbejde som lærer . Vi skal have vores første barn.

Der er selvfølgelig en del problemer forbundet med at føde i Grønland, men det var nu en gang nu, det passede ind i vores liv. Man kan ikke få en NF scanning. Det tilbydes kun, hvis man er over 35, så bliver man fløjet til Nuuk. Man kan heller ikke få en epiduralblokade eller se kønnet på barnet inden fødslen. Oven i købet kommer "guldklumpen" til verden i marts, hvor her er allerkoldest - ned til 30 minusgrader. Hehe så her er nok at bekymre sig over... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej velkommen til, og sikke spændende at skulle føde i Grønland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind og stort tillykke med :gravid

Det lyder spændende med at skulle føde på Grønland. Det lyder lidt som en udfordring.

Ang. træthed. her kan jeg sove 24/7, mindes ikke at ha været så træt med de andre.

Håber at se mere til dig herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Min veninde fødte sit første barn i Grønland for 4 år siden. Hun fik som du skriver ikke så mange skanninger, tilgengæld fik hun mange flere lægebesøg/jordmoderbesøg. Da hun fødte sit andet barn i DK ca 2 år senere følte hun sig ihvertfald mindre tryg end hun havde gjort i Grønland.

De købte sig vist til 1-2 skanninger her i DK, når de var hjemme på ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det altså spændende :loveshower

Jow jow... Kender en smule til trætheden <_< Men de siger jo at det skulle begynde at vænne nu, så man kan jo håbe :goodluck - kunne nu altså være rart med lidt energi igen :whistling

Stort tillykke med det :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Altid dejligt med flere :loveshower

Jeg er også enormt træt hele tiden, håbede det ville blive bedre da jeg begyndte med jerntilskud, men indtil videre er jeg altså stadig træt <_<

Det bliver spændende at høre om, hvordan det er at være gravid og skulle føde på grønland!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER