Guest

Hjælp til ønskeseddel

13 indlæg i dette emne

Indrømmet - jeg hader at skrive ønskesedler. Jeg er virkelig dårlig til det syntes jeg selv. Enten kan jeg ikke finde på noget, eller også er der for meget. Eller også er jeg bare så meget i tvivl om jeg kan skrive det på en ønskeseddel. Så ønsker lige lidt hjælp her. Hvordan syntes I den ser ud? Nogle ændringer der skal til, eller syntes I den er okay?

Værelse:

Dyne og hovedpude

Seng

Hoptimist

ABC-plakat + ramme (IKEA)

Skoskab

Pyntepuder + tæpper

Husholdning:

Kenwood KMX60 (hvid)

Raadvad Silke Bestiksæt (8 pers.)

Gense Old Farmer Bestiksæt (12 pers.)

Erik Bagger Middagstallerken (12 pers.)

Erik Bagger Frokosttallerken (12 pers.)

Erik Bagger Dybtallerken (12 pers.)

Erik Bagger Kagetallerken (12 pers.)

Erik Bagger Kaffekopper med Underkopper (12 pers.)

Kokkeknive (Raavad)

Ildfaste fade (Le Cruset – rød)

Lerfad (Le Cruset – rød)

Lerkande (Le Cruset – rød)

Lerskåle (Le Cruset – rød)

Skærebræt (Bo Bosserup)

Bøger:

Gyldendals Røde Ordbog - Dansk-Oldgræsk

Tove Ditlevsen – Samlede digte

Naja Marie Aidt – Alting blinker

Piet Hein – Gruk om visdom

Michael Strunge – Samlede Strunge

Anders Lund Madsen – Madsens ÆØÅ

Maren Uthaug - Ja, jeg er præmenstruel, hvad er din undskyldning for at være en idiot?

Maren Uthaug - Nej, jeg er ikke tyk - det er kjolen, der får min røv til at se stor ud

Maren Uthaug - Når vi bliver trætte af vores tissemand, kan vi bare få en ny

Peter Hertz & Alexander Sonne Wulff - Spillet om karaktererne

Kollegie-kogebogen

Tøj og sko:

Gavekort til Sportigan

Islandsk sweater

Sorte stiletter (str. 40)

Tilskud til gallakjole

Andet:

Tilskud til MacBook Pro

Tilskud til Iphone 4

Tilskud til Roskilde Festival 2012

Objektiv til Canon EOS 1100D

North Field sovepose (-20 grader)

Vandrerygsæk (40 liter)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det ønskeseddel til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det ønskeseddel til?

Ups. Det skal måske lige nævnes. :blush

Det er til min fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det ser da fint ud. Den er lang, men så er der jo noget for enhver lyst og pengepung ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det ser da fint ud. Den er lang, men så er der jo noget for enhver lyst og pengepung ;)

Det er også lidt det jeg tænker. Der er jo ting helt nede fra 50 kr. og op til flere tusinde kroner. De dyreste ting ønsker jeg mig dog kun tilskud til. :)

Men syntes virkelig jeg er dårlig til det. Det har taget mig ca. 2 måneder at få skrevet denne.. Føler mig så meget til besvær, når jeg skal skrive den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er helt fint...

Nu er det sådan med en ønskeseddel at det er en ØNSKE seddel.. så du må skrive det på du ønsker dig jo.... om det så er billetter til en tur til USA...

Det er jo en slags retnings-snor for folk.. Ingen siger man SKAL følge en ønskeseddel... - MEN så ved man jo hvad du heeeelt sikkert vil blive glad for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg hader også at skrive ønskeseddel. :P Hvis jeg skriver små ønsker, er jeg bange for at min mor og andre brokker sig a la "Ej, men du VED jo, at vi SELVFØLGELIG giver mere end det" og hvis det er for stort føler jeg mig pissegrådig :P

Men jeg synes din liste er rigtig fin, der er - som nævnt - jo noget for enhver pengepung, og der er også både noget, hvor man kan være kreativ og finde noget som man selv synes kunne være et hit (f.eks. sorte stiletter - til dem, der synes det er fedt at komme og sige "SEEEEEEEE, hvad JEG har fundet til dig!") og noget, som er "nemt" og kan købes på 5 minutter (f.eks. bøgerne).

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i selv i gang med ønskeseddel til jul :whistling Jeg synes din ønskeseddel er fin og rigtig god.. Jeg ville blive glad for den, hvis jeg fik den.. Personligt hader jeg at få en ønskeseddel hvor der står 4 ting på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også den ser fin ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville præcisere den mere:

Dyne og pude: Fiber, fjer el. dun? Str? Varm el. kold?

Pyntepuder og plaider: hvilke farve og facon?

Skoskab: Er det et bestemt?

Bare lige et par eksempler, jeg skriver også gerne pris på. Tjek f. eks. Jysk's hjemmeside med de to første ting og skriv præcis hvad det er... Bare et forslag, det gør det meget nemmere for giveren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også præcisere. Ham Bagger har vist flere forskellige designs og dyne/pude? Andedun eller gåsedun osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg hader også at skrive ønskeseddel. :P Hvis jeg skriver små ønsker, er jeg bange for at min mor og andre brokker sig a la "Ej, men du VED jo, at vi SELVFØLGELIG giver mere end det" og hvis det er for stort føler jeg mig pissegrådig :P

Men jeg synes din liste er rigtig fin, der er - som nævnt - jo noget for enhver pengepung, og der er også både noget, hvor man kan være kreativ og finde noget som man selv synes kunne være et hit (f.eks. sorte stiletter - til dem, der synes det er fedt at komme og sige "SEEEEEEEE, hvad JEG har fundet til dig!") og noget, som er "nemt" og kan købes på 5 minutter (f.eks. bøgerne).

:super

Lige præcis mine tanker. Syntes det er stor balancegang - for er virkelig ikke en, der sådan vil ligge folk til besvær, og det syntes jeg jo netop jeg gør ved at skrive noget på en ønskeliste. Hvis du forstår mine tanker.

Men godt at den lyder god. Der er jo netop lidt af det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også præcisere. Ham Bagger har vist flere forskellige designs og dyne/pude? Andedun eller gåsedun osv.

Ja, det skal jeg nok lige have skrevet på.

Men ved bare ikke lige hvad den serie med Erik Bagger hedder. Det er den han designede ind til Operaen.. Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER