Miss_matilde

BK-hygge-spise-kage-møde :)

123 indlæg i dette emne

NÅ nu går den vidst ikke længere.... :whistling

Jeg har lovet et par piger, at finde en dato - så vi kan holde en rigtig hygge dag igen her hos mig..... :glad

EDIT EDIT EDIT:

Jeg har set lidt på datoerne... og kigget kalenderen igennem - efter nye møder, barnedåb mv. - så derfo har jeg valgt datoen:

Lørdag den 29/10

Miss_matilde

Troldemor

Baby2011

Vanni

Girl Next Door

Tænker på vi mødes hen sidst på formiddagen - og spiser os mætte i brunch/kager :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal lige checke kalenderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige checke kalenderen :)

:loveshower Lyder fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun d. 29.... Men der er jeg HELT klar :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er klar, men skal lige have vagtplanen fra min praktik og mit kommende studiearbejde, så skal jeg nok melde, hvilken af datoerne, der passer bedst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vender lige tilbage :) Min mands lillebror har fødselsdag den 7 november, så hører lgie ham ad om han kan holde fødselsdag den 29 okt i stedet, så vi ikke skal ligge og køre til Fyn to weekender i træk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag den 8 oktober kan jeg ikke, min mand har fødselsdag den 10, så vi holder det om lørdagen ( 8 okt ) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh nej, IKKE d. 29/10 - der kan jeg bare overhovedet ikke.. :(

D. 8/10 kan jeg godt... :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh det kunne være hyggeligt! :D Men jeg er afhængig af at kunne køre med nogen derned.. :whistling Anyone der har et sæde til overs? kan sagtens tage til af de større byer i nærheden og mødes der og give benzin penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Jeg ville bare SÅ gerne med, men den 8. er jeg til bryllup på sjælland og d. 29. holder vi selv kæmpe Halloween fest om aftenen :boo :boo

Håber der kommer en dag hvor jeg også kan komme med - for jeg trænger virkelig snart til tøsehyg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh det kunne være hyggeligt! :D Men jeg er afhængig af at kunne køre med nogen derned.. :whistling Anyone der har et sæde til overs? kan sagtens tage til af de større byer i nærheden og mødes der og give benzin penge :)

Hvis du kan komme til Horsens, kan du sagtens køre med mig og jeg behøver ingen benzinpenge, da vi har fri benzin.. :loveshower Men det er forudsat at det bliver den 8/10, for den 29. kan jeg nemlig ikke.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan den 29/10 - så kører vi en tur til Fyn der og besøger familien samtidig :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ingen planer i november, så de 2 sidste datoer kan jeg også.. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:wee jeg kan i november :wee :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kan finde én at køre med ned vil jeg gerne med :) har ikke umiddelbart nogen planer på de forskellige datoer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg arrangeret fødselsdagen den 29/10 for, at vi ikke skal køre så meget, så jeg holder mig til den 29, vil ikke ringe igen og bede ham lave det om endnu engang :) Men bliver det i november i stedet, så er det også fint, så kommer jeg bare med næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt. noterer jeg bare - og så må vi se....

Det kan os være firma julefrokost mv. bliver en af datoerne i november.... Så det er med forbehold det ikke bliver en af disse datoer alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også umiddelbart at jeg kan begge datoer i November, men vil helt klart foretrække 29. Oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også foretrække 29 oktober ;) Vi "plejer" at have en del i november (fødselsdage o.s.v) så kan ikke endnu sige, om jeg kan i november ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså signer mig lige med her :) pånær den dato den 29/10.. der har jeg nemlig pigerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan komme til Horsens, kan du sagtens køre med mig og jeg behøver ingen benzinpenge, da vi har fri benzin.. :loveshower Men det er forudsat at det bliver den 8/10, for den 29. kan jeg nemlig ikke.. :)

D. 8-10 har jeg fri så jeg kan sagtens :) Så må vi se om det bliver den dato :loveshower

Så søde Mathilde meld mig på til d. 8. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må kigge i kalenderen det lyder så hyggeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER