Nitzen1987

Babyklister

5 indlæg i dette emne

Efter at jeg har haft en SA i weekenden har jeg nu bestilt Babyklister, så det kommer nok med posten en af de nærmeste dage... Men hvornår skal man tage det? Skal man tage det når man tester positivt og så igennem 1. trimester, eller skal man tage det allerede inden, at man bliver gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vil jeg gerne vide hvad babyklister er??? Nu er der vist 2 emner herinde som handler om det og jeg har aldrig hørt om det før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg gerne vide hvad babyklister er??? Nu er der vist 2 emner herinde som handler om det og jeg har aldrig hørt om det før.

Det er et naturprodukt, der styrker dine slimhinder og kan mindske risikoen for at abortere :) Du kan læse mere om det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et naturprodukt, der styrker dine slimhinder og kan mindske risikoen for at abortere :) Du kan læse mere om det her

Okay så er jeg med.  blev bare lidt nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at jeg har haft en SA i weekenden har jeg nu bestilt Babyklister, så det kommer nok med posten en af de nærmeste dage... Men hvornår skal man tage det? Skal man tage det når man tester positivt og så igennem 1. trimester, eller skal man tage det allerede inden, at man bliver gravid?

Jeg aner intet om babyklister, men i følge dit eget link, skal man starte så snart man tester positivt.. :P ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER