Tante Trine

Har bare en rigtig øv dag

12 indlæg i dette emne

Hej piger...

Undskyld hvis det bliver lidt rodet, men har bare brug for et kram... Det er bare sådan en dag hvor jeg går ind i al ting, har hamret både mit hovede og min albue ind i bil døren...

Og så er jeg bare trist... ikke fordi jeg er ulykkelig, men fordi virkeligheden er ved at gå op for mig...

Jeg har sagt min lejlighed op så nu er det helt officielt at jeg flytter til det jyske... Er i dag taget til Jylland med kæresten og da vi var i bil, tog vi det første læs af mine ting med... Da vi så er lige ved at være hjemme, der bliver jeg lidt trist for det er ved at gå op for mig, at jeg rent faktisk er ved at flytte væk fra venner og familie og alt det jeg kender... Jeg fortryder ikke mit valg, for jeg elsker virkelig min kæreste og kan slet ikke forestille mig at være uden ham, men er alligevel en del mere isoleret herovre og kender jo ikke så mange... Jeg kan ikke bare lige komme forbi vennerne til et spontant besøg, jeg kan ikke bare lige tage hjem til mor eller hygge med nevøerne... ting jeg indtil nu har været vant til og som jeg har udnyttet og værdsat...

Der ud over, ser det ud til at det er svært at finde en stilling inde for mit erhverv, der er bare ikke mange pædagogstillinger at søge, så nu går jeg med tanken omkring, om jeg skal skifte erhverv, altså starte måske som voksenelev... Det er bare heller ikke nemt at skulle opgive sin drøm... tog jo ikke en uddannelse på 3½ fordi det var en nødløsning, men fordi det rent faktisk var det erhverv som jeg brændte mest for at arbejde inde for... Men kan jo heller ikke blive ved med at være arbejdssøgende... Så hvad gør jeg nu... Hvad skal jeg blive til, hvilket fag skal jeg nu vælge...

Årh piger, jeg ved godt at det blev noget værre rod, men kan heller ikke finde hoved og hale på det hele mere...

Hvis I læste det hele og kunne finde hoved og hale i det, så respekt, men eller bare tak fordi at jeg lige kunne lette mit hjerte, det var rart...

Knus Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh da... Det er jo aldrig rart at skulle undvære nogle man elsker, men på den anden side, så er det jo kæresten du har fremtiden med.

Håber det blot er i dag, at du er trist.

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg kan godt forstå det kan gøre en trist at skulle sige farvel til et ståsted i sit liv, specielt når usikkerheden vel er der omkring, hvordan livet vil forme sig :kram

Forhåbentligt flytter du til et andet ståsted i livet som også viser sig at være rigtig godt og jeg håber du bliver glad for dit valg. :kram

Jeg kan godt forstå din bekymring omkring din arbejdssituation, det er ikke sjovt at stå uden for arbejdsmarkedet. Har du mulighed for at tage en overbygning på din uddannelse?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

først :kram :kram :kram og så kommer jeg med det første, som slog mig ved dit indlæg. At du kommer ikke til at være isoleret, med dit åbne og glade hjerte, så får du hurtigt nye venner i jylland :D, og jeg er også sikker på, at jobbet nok skal komme. Men ja måske du skal arbejde noget tid med noget, som ikke lige er dit erhverv, men jeg er sikker på jobbet også nok skal komme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af at du er så trist :(

Hvor skal du flytte hen herover i det mørke Jylland? Er da sikker på at du nok skal finde masser af nye søde veninder :) og du kan da selvfølgelig stadig ses med dine veninder og familie når du tager på "weekend" :)

Det betyder jo bare mere intens hygge når du er over there :)

Op med humøret, det skal nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er trist.... Det er svært at forlade alt det trygge og kendte :kram2

Men bare med den lille bitte smule jeg kender til dig, så vil jeg tro at du hellere vil tage en chance for meget, end en for lidt.... Og nu hvor du har taget springet, behøver du aldrig se tilbage og tænke "hvad nu hvis"

Jeg håber du bliver rigtig glad for at bo i Jylland... Nu ved jeg jo ikke lige hvor du præcist skal bo, men du skal være velkommen til at komme forbi her, hvis du trænger til en kop kaffe eller lidt selskab :kram2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Kender godt de der øv-dage... Og kan godt forstå, at du er lidt trist, det ville jeg helt klart også være. Men tænk på:

- Hvor er du SEJ at du tør kaste dig ud i noget helt nyt!

- Du kommer til at bo med din søde skønne kæreste.

- Din familie og venner er her stadig... :) Og nu bliver det ENDNU skønnere når du besøger dem.

- Og nu får du endnu flere venner.

- Enten får du et job (Fordi du er SEJ til dit arbejde!) eller også kommer du til at lære noget nyt og spændende :)

Ok, ved godt, at det måske er lidt rosenrødt sat op. Men jeg håber at det kan smitte lidt. :)

Og Jylland er et dejligt sted. :) Og hvis det er Aalborg du flytter til, så kender jeg et sted hvor de har god kakao ;) (Og én der gerne vil julenørde med dig :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dumme bil! :box Den har sgu nok også en dårlig dag, med alle de tæsk den deler ud :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste dejligste Trine-mus - min yndlings godnat sanger :kram

Du kan ALTID få et kram og en godnat sang af mig og jeg kan godt forstå du trænger til det :( Men jeg ved også, at med en personlighed som din, kan du umuligt blive så isoleret som du frygter :) Jeg er sikker på at du er på vej ind i en helt fantastisk og lykkelig fase af dit liv, men det er klart at det lige kræver lidt tilvænning ;)

:kram :kram :kram :kram til den skønneste julemamma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tak for alle jeres kram og søde tanker piger... I er sq bare så skønne... Er lige det jeg havde brug for... Ved jo godt at jeg nok skal falde til, men lige nu er det hele bare en fremmed og fjern tanke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER