Morpige

Århus 19. dec MØDES VI

102 indlæg i dette emne

Kommer desværre ikke denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det jo snart :) Thomas forældre får besøg af noget familie de ikke har set i årevis, så han køre derop med de tre store piger, så det bliver bare Alma og jeg der kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne komme sammen med Emil

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer desværre ikke denne gang :(

åh Calla det er jeg ked af at høre. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo snart :) Thomas forældre får besøg af noget familie de ikke har set i årevis, så han køre derop med de tre store piger, så det bliver bare Alma og jeg der kommer :)

Super Det glæder jeg mig meget til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne komme sammen med Emil

Sara

Juhuuu Sara, vi glæder os meget til at se dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan godt bruge lidt mandariner /frugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne komme sammen med Emil

Sara

Juhuuu :) vi kommer og henter dig og Emil musen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager mandariner og lidt frugt med

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager mandariner og lidt frugt med

Sara

Super Sara :) Glæder mig så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde Pernille, jeg så lige på trådens forside, at min hund er velkommen, det tror jeg at du fortryder, hvis jeg tog ham med... Han er lidt af en vildbasse, også selv at han bliver 6 næste gang. I hans hoved er han stadig hvalp...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

søde Pernille, jeg så lige på trådens forside, at min hund er velkommen, det tror jeg at du fortryder, hvis jeg tog ham med... Han er lidt af en vildbasse, også selv at han bliver 6 næste gang. I hans hoved er han stadig hvalp...

:) men jeg elsker hunde :)

Men ja det kan godt være. Min Mille vælger altid at være under tøflen og hun bliver sur hvis hanhundene har interesser som hun ikke har.

Må I øvrigt lige fortælle at hun gør ret voldsomt. Men vi lukker hende ud på badeværelset når I kommer. Hun gør naturligvis ingenting. Er godheden selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) men jeg elsker hunde :)

Men ja det kan godt være. Min Mille vælger altid at være under tøflen og hun bliver sur hvis hanhundene har interesser som hun ikke har.

Må I øvrigt lige fortælle at hun gør ret voldsomt. Men vi lukker hende ud på badeværelset når I kommer. Hun gør naturligvis ingenting. Er godheden selv.

ha ha ha vi har også en meget snakkende hund med en meget skinger stemme. Men elsker min Vannidreng alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha vi har også en meget snakkende hund med en meget skinger stemme. Men elsker min Vannidreng alligevel

sjovt, jeg kalder Mille for min "Millepige" :) Jeg fik hende da jeg havde aborteret et par gange. Det hjalp rigtigt meget at få en lille "hunde-baby" - så hun er jo møjforkælet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger...

Er ked af det, men må altså melde afbud... bliver nød til at prioritere familien.. i ved skilsmisse familier = MANGE man skal nå at være sammen med i julen..

Jeg kan lave noget juleguf og sende med Mette hvis i vil have det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger...

Er ked af det, men må altså melde afbud... bliver nød til at prioritere familien.. i ved skilsmisse familier = MANGE man skal nå at være sammen med i julen..

Jeg kan lave noget juleguf og sende med Mette hvis i vil have det??

Hej Lotte, det er jeg ked af at høre. Du skal ikke tænke på det med juleguf. Jeg tror Siil tager noget med.

Knus

Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der slet ikke flere, som har lyst til at mødes med os andre????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til en mere ?? For så vil jeg lade manden være alene sammen med sine tømmermænd og sønnen.

Kan jeg medbringe nogen æbleskiver og flormelis ?

Jeg kan muligvis køre med Mette, skal lige have det på plads inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til en mere ?? For så vil jeg lade manden være alene sammen med sine tømmermænd og sønnen.

Kan jeg medbringe nogen æbleskiver og flormelis ?

Jeg kan muligvis køre med Mette, skal lige have det på plads inden.

Ja det kan du tro der er :) Glæder mig meget til at møde dig :) og jeg skriver æbleskiver på. Jeg har flormelis i læssevis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til en mere ?? For så vil jeg lade manden være alene sammen med sine tømmermænd og sønnen.

Kan jeg medbringe nogen æbleskiver og flormelis ?

Jeg kan muligvis køre med Mette, skal lige have det på plads inden.

dejligt at du også kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der slet ikke flere, som har lyst til at mødes med os andre????

Jo du kan tro jeg har lyst!! :)

Men det er den dag hele familien skal ud og hente juletræer sammen.... Så kan bare ikke :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo du kan tro jeg har lyst!! :)

Men det er den dag hele familien skal ud og hente juletræer sammen.... Så kan bare ikke :boo

øv bøv, men så må du komme med næste gang... nu kan jeg se, du bor i midtjylland, må man være så fræk at spørge hvorhenne i midtjylland, for jeg bor jo i Thorsø :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo du kan tro jeg har lyst!! :)

Men det er den dag hele familien skal ud og hente juletræer sammen.... Så kan bare ikke :boo

Det var da også uheldigt. Men vi laver da bare et møde mere, i starten af det nye år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også meget gerne, men synes bare der er så meget i tiden- måske næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også meget gerne, men synes bare der er så meget i tiden- måske næste gang :)

ja det er jo lige i den sidste weekend inden julen, men jeg SKAL med, så må resten af julehalløjet vente de par timer.. men håber vi ses til næste møde/komsammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER