mikkelmille

Ny i systemet

7 indlæg i dette emne

Øv øv øv øv....!!! Troede ikke jeg skulle opleve smerten ved at intet går som håbet..

Nå kort om mig : snart 25 manden 25

Gravid 2006 MA i uge 9

Gravid 2007 MA ifl OUH men fint hjerteblink i uge 12 hun er 4 år idag:)

Gravid 2009 MA i uge 8

Gravid 2010 MA opdaget ved NF scanning 13+2 trods vi havde set hjerteblink ugen før...!

Marts 2011 tidlig SA

Maj SA

Juli SA

Aug SA

Grundet til jeg skriver SA er at graviditet er bekræftet via blodprøver..

Praktiserende læges teori er jeg producere for lidt hcg..

Hormontal tjekket via blodprøve = alt ok tjekket for pcos og er "rask" er scannet og har dog en del ægblære men ikke for mange.. Under 12på hver..

Så nu er det tid til udredning... Vi har vores første tid ved Niels Lund den 13 sep. Mht sæd osv.. Og papirene om iui er læst godt igennem.. Men hold k... Hvor er je bange for flere positive test nu..!! Det gør så ondt at alle omkring en bliver gravide, for aborter eller brokker over deres unger, jeg ved vi bliver gode forældre...!! Og jeg forstår ikke hvorfor det ikke lykkes...

Oh venter spændt på min tid ved gyn... Overvejer at ringe og spørge om vi kan tage sæd med samme dag, bare så den del er overstået.. I Tlf sagde de at de skulle have henvisning på min mand da de skulle tjekkes..

Men bliver snart skør af alt dette.. Jeg har bevidst undgået graviditet i denne cyklus - i håb om det bliver bedre når gyn hjælper... Synes bare ens hoved er fyldt med tanker..

Men kan se jeg skulle regne med pergotime og ovitrivelle skriver de i mine papirer.. Synes bare at det er svært St overskue.. Især fordi min søster er så træls og siger ting som : du er jo først rigtig gravid når du er 12 uger henne.. Og er det ikke for tidligt i får hjælp - mener du er jo ikke ret gammel og normalt skal man prøve uafbrudt i 2 år.. Hvor jeg så siger Mit hcg bliver tjekket ofte og det ligner der er en sammenhæng iflg min læge - jeg producere det langsomt, er op til en uge om St fordoble det.. Men ingen forståelse..

Svigermors søde kommentar.: du kan jo bare lade være St slå fostrene ihjel - hvis i skal have en mere er det altså nu inden hun er for gammel osv...

Men de forstår det ikke..

Håber i forstår - bære over med indlægget.. Havde bare lige brug for luft

Juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aller først så velkommen til :balloons

Jeg kan godt forstå du bliver ked af de kommentarer, men husk på det er personer der ikke ved hvad de taler om, for selvfølgelig er man gravid den dag man tester positiv eller ægget har sat sig fast...

Med hensyn til at din mand skal bruge en henvisning kan du højst sandsynlig ringe til din læge og få ham/hende til at sende den op til klinikken elektronisk og så har de den samme dag ( Sådan gjorde vi ihvertfald i sin tid ) :)

Behandlingsverdenen er benhård, men du læsser bare af på os, for vi der kommer herinde i det underforum har alle prøvet det på egen krop..

Jeg er ked af du har oplevet så mange SA og MA, men heldigvis er der hjælp på vej..

Jeg krydser finger for en positiv test snart :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har også fået henvisning - ville bare ringe ìg høre om vi måtte tage sæd prøve til første samtale, så det var overstået.. Bare for St komme igsng ìg forhåbentlig få nogle svar snart.. For synes ikke det er sjovt længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de ondskabsfulde at hære på. Selvfølgelig er du gravid fra dag et. Og hvor er det tavligt at dige det er din skyld de dør.

Håber gyn kan hjælpe dig til at holde på fostrene. Du skal nok have noget prostereogen tilskud så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ved faktisk ikke helt hvad de har tænkt sig er henvist til IUI men det tror jeg ikke er løsningen når jeg i netop bliver gravid, men fostrene enter dør eller det bliver SA sidst de scannede mig på ouh sagde de at det ligner St fosteret bare rykker længere ned i livmoderen og så dør.. Og de sagde endvidere at når jeg oplevede så den en MA så kunne det sagtens ske igen også længere henne.. Så jeg tør jo næsten ikke mere.. Jeg har fået en depression oven i.. Så føler bare at projekt baby fylder for meget, men også fordi ingen helt forstår smerten ved at se hjerteblink uge efter uge for så til NF 5 dage efter en fin scanning få af vide at baby er død.. Og ja, nu kan jeg enten slet ikke holde på graviditeten eller også må heg være mester til vindæg...

Heldigt at min mand er selvstændig med restaurant så vi har råd til prøve..

Prosteogen tilskud..? Er det det sammen som dem der får prednisolon og noget der start ci... Det er vist medicin der sætter skub i hcg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ved faktisk ikke helt hvad de har tænkt sig er henvist til IUI men det tror jeg ikke er løsningen når jeg i netop bliver gravid, men fostrene enter dør eller det bliver SA sidst de scannede mig på ouh sagde de at det ligner St fosteret bare rykker længere ned i livmoderen og så dør.. Og de sagde endvidere at når jeg oplevede så den en MA så kunne det sagtens ske igen også længere henne.. Så jeg tør jo næsten ikke mere.. Jeg har fået en depression oven i.. Så føler bare at projekt baby fylder for meget, men også fordi ingen helt forstår smerten ved at se hjerteblink uge efter uge for så til NF 5 dage efter en fin scanning få af vide at baby er død.. Og ja, nu kan jeg enten slet ikke holde på graviditeten eller også må heg være mester til vindæg...

Heldigt at min mand er selvstændig med restaurant så vi har råd til prøve..

Prosteogen tilskud..? Er det det sammen som dem der får prednisolon og noget der start ci... Det er vist medicin der sætter skub i hcg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niels Lund er en fantastisk herlig og dygtig læge... Glæd dig til go komme ud på klinikken <3

Mennesker kan virkelige være ondskabsfulde!!! :kiss

Progesteron (ofte kaldet crinone mv.) er noget man normalt selv danner for og holde på barnet... Men f.eks når man er i behandling og feks bliver nedreguleret - så mister man kroppens progesteron og derfor skal tage crinone - for og "hjælpe" med at holde på barnet....

Håber i finder vejen fram til barn nr to :)

Hvis du har spørgsmål om noget vedrørende Niels Lund.. så skriv en PM - har dog alligevel gået der nogle år før vi blev sendt videre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER