Trumpf

Jeg er taknemlig!

12 indlæg i dette emne

Lige i en ledig stund, tog jeg mig selv i at føle mig heldig, endda velsignet!

Jeg har den skønneste smuksak, jeg har en dejlig kæreste og en god familie.

Det er halvandet år siden mit liv gik i stå. Vi stod uden tag over hovedet og gik fra hinanden. Isaac og jeg flyttede så herind og jeg havde så god opbakning fra en hjertevarm veninde. (en bruger herinde) Der gik længe før jeg fik tillid til mænd igen og jeg havde egentlig regnet med at skulle være single mere eller mindre resten af mine dage. Men sådan skulle det ikke være. Jeg tog skeen i den anden hånd og den modgang jeg har oplevet har kun gjort mig stærkere, taknemlig og bevist om hvem jeg er!

Åh dette bliver jo en længere smøre, jeg ville bare sætte lidt ord på hvorfor jeg er taknemlig.

Hvad med dig, hvad gør dig taknemlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smukt skrevet. Og jeg synes også det er vigtig at stoppe op en gang i mellem og tænke på, hvad man har at være taknemmelig for.

bum bum bum, hvad er jeg taknemmmelig for?

Jo fordi jeg har min skønne mand, som er der for mig på trods af at jeg kan være så meget en træls k*lling

Taknemmelig for min familie, som står 100 % bag os

For min lille store hund og for vores adoptionsgodkendelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd :loveshower

Jeg tænker hver eneste dag, at Jeg er taknemmelig for min lille familie. At Jeg har en lille smuk pige, verdens bedste bonusdreng og min bedste ven og livets støtte til mand :biglove

Specielt mine børn er jeg taknemmelig for. Troede ikke Jeg skulle få nogen, og nu har jeg snart 2 (3). Hvor heldig har man lige lov at være?

Jeg er taknemmelig for min få, men helt fantastiske veninder, der støtter mig og vil mig Det bedste. Besøger mig når jeg er syg, sender tanker og sms' er dagligt, for at høre til mig og min familie :biglove

Jeg er taknemmelig for, jeg fik en ny chance for et liv. Et liv hvor jeg på mange områder kan leve af den kærlighed der omgiver mig.Man skal bare huske at kigge efter det :)

Jeg er taknemmelig for at være i livet- at have livet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle ting I kommer med :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er taknemmelig for mange ting i mit liv.

Men mest af alt er det nok mine 3 små piger og mand der gør mit liv skønt at leve. :loveshower

JA. Dagene er hektiske og engang imellem glææææder jeg mig voldsomt til de skal i seng :D

Men når alt kommer til alt og jeg ser hvor gode de er blevet til at lege sammen. Og deres glad latter lyder igennem huset (som den gør lige nu) Så smelter mit hjerte. Og jeg frydes over at lige præsis JEG fik lov at blive deres mor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er taknemlig for at jeg har en søn der er glad og tilfreds - med de udfordringer han nu giver mig i hverdagen.

Jeg er taknemlig for at jeg har oplevet at elske og blive elsket ubetinget :biglove

Jeg er taknemlig for at da jeg stod i situationen, da jeg var vidne til en trafikulykke på motorveje - at det ikke var mig, samt at jeg kunne min førstehjælp. Jeg er taknemlig for kvinden det gik ud over ringede og fortalte at hun stort set ikke var kommet noget til, trods totalskadet bil, der var knækket midt over.

Jeg er taknemlig for mit job, og for mine meget omsorgsfulde kollegaer, for den kultur vi har i afdeingen.

Jeg er taknemlig for at jeg tror at kærligheden sejre til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd :loveshower

Jeg er taknemlig for at jeg har en utroligt kærlig og støttende familie, hvor der er plads til forskellighed.

Jeg er taknemlig for at mine forældre har kunnet give mig en tryg og hyggelig opvækst med traditioner og hvor der var plads til at jeg var barn på trods af at de blev skilt.

Jeg er taknemlig for mine brødre, både ham, som jeg faktisk sjældent ser, men som jeg tænker på hver dag, og ham, som jeg er vokset op med, og som jeg stadig til enhver tid kan være BARN med.

Jeg er taknemlig over at være blevet "pacet" til at ville tage en uddannelse, til at ville blive til noget og til at ville være noget for andre. Og jeg er taknemlig over, at jeg indtil videre har succes på den front.

Jeg er taknemlig over at jeg aldrig rigtig har manglet noget økonomisk, og aldrig har følt at jeg var "ude hvor jeg ikke kunne bunde".

Jeg er taknemlig for mine veninder, der på hver deres unikke måde giver mig hygge, tryghed, omsorg, sjov og ikke mindst tøsehygge.

Jeg er taknemlig for mit helbred. Jeg er da syg engang imellem, men jeg har alle mine sanser og det er mere end hvad nogle andre har.

Jeg er taknemlig for min MAND, for den kærlighed han giver mig, og for følelsen af at det er ham og mig for altid. Og jeg er taknemlig for hvor meget han dedikerer sit liv til "os".

Jeg er taknemlig for hvor meget af verden, jeg har fået lov at se.

:balloons

Og jeg er naturligvis også taknemlig over at være del af sådan et dejligt positivt forum som babyklar! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig livsbekræftende tråd :loveshower

Jeg er først og fremmest taknemmelig for at have sådan en fantastisk mand <3 og jeg er sikker på at han bliver en lige så fantastisk far.

Så er jeg taknemmelig for de år jeg har haft sammen med min far, inden han døde af kræft - jeg har lært så mange værdifulde ting af ham og jeg prøver at minde mig selv om dem og ham så ofte så muligt. Jeg bærer ham hos mig i hjertet og igennem de mange minder jeg har af ham. Han var den bedste far, man overhovedet kunne forestille sig.

Jeg er taknemmelig over de dyr jeg har haft igennem mit liv og den kæmpe glæde de har bragt mig - og for de 2 hunde jeg har pt. Jeg føler mig utrolig priviligeret at have haft nogle forældre som har prioriteret det så højt at omgive os børn med så mange dyr og natur på trods af at økonomien ikke altid har været for god. Der blev i stedet sparet på de materielle goder, men aldrig dyrene.

Og så har jeg bare den bedste søster man kan ønske sig :kram2 jeg knuselsker hende! Hun er virkelig fantastisk og er der ALTID for mig. På alle tænkelige måder. Tusind tak søs (selv om du ikke lige læser det her :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er taknemmelig for at være til, og for at være velsignet med så mange utrolige og fantastiske mennesker omkring mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er taknemmelig for at have fundet manden i mit liv! :biglove

Da jeg gik fra min eks-kæreste som 25-årig, funderede jeg seriøst over, om jeg mon nogensinde ville opleve den helt store kærlighed og få mand, børn, villa, vovse og stationcar, som jeg godt vidste var så vigtigt for mig. Så tænk, at jeg skulle finde sammen med Søren, som jeg kigger på og er stolt over at kunne kalde min mand! Og som respekterer mig og elsker mig for den jeg er - også de knap så charmerende sider af mig :rolleyes

Jeg er taknemmelig for min mor og mine 3 fantastiske søstre. Vi har vores ture og kan gøre hinanden virkelig kede af det, men det bunder jo netop i hvor ubeskriveligt meget vi elsker hinanden og betyder for hinanden. Min mor er en af de sejeste og stærkeste mennesker jeg kender og jeg er så umådelig stolt af, at hun er min mor.

Jeg er taknemmelig for, at jeg har klaret mig igennem en universitetsuddannelse og nu med ret stor sikkerhed har sikret mig selv og min familie er lys fremtid - i samarbejde med Søren selvfølgelig ;)

Jeg er taknemmelig over, at være gravid. Efter at have snuset til behandlingsverdenen, ved jeg hvor hårdt det er og jeg kan slet ikke beskrive, hvor taknemmelig jeg er over, at vi kunne lave lille Anna selv :wub

Jeg er taknemmelig for, at både jeg selv og min nærmeste familie er sunde og raske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har fundet kærligheden igen :loveshower :loveshower

Jamen som alle jer andre så er jeg jo taknemlig for min mand og vores børn, min familie og mine dejlige veninder :biglove :biglove

Men allermest er jeg bare taknemlig for, at være til :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER