Nitzen1987

Far sigtes for drab på de to piger der brændte inde i bil i Tyskland

13 indlæg i dette emne

artikel om de piger der brændte inde i bil i Tyskland.

Pigerne har været bedøvet med sovemedicin, da der blev sat ild til bilen. Hvor er det bare forfærdeligt :( Stakkels piger! Og stakkels deres mor og bedsteforældre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forfærdeligt :boo Jeg fatter ikke hvad der gå gennem hovedet på sådan en far :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:boo :boo det er uforståeligt. :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så frygtelig, men heldigvis var de bedøvet og mærkede ikke deres frygtelig død

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så frygtelig, men heldigvis var de bedøvet og mærkede ikke deres frygtelig død

er man sikker på det? Jeg har da været på sovemedicin engang, og vågnede tit alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skrækkeligt :( Jeg forstår ikke hvordan man kan gøre det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ufatteligt frygteligt :boo Og nej, man kan jo ikke være sikker på, at pigerne intet har mærket :(

Men jeg synes man skal huske, at manden endnu ikke er dømt. Har lige læst en masse statusopdateringer på FB, hvor de fleste allerede har dømt ham som værende morder. Jeg siger ikke at han ikke er, og jeg forsvarer ingen, men jeg siger bare at han ikke er dømt endnu. Har ikke sat mig nok ind i sagen til at have en anderldes vurdering, end at han nu er sigtet på baggrung af diverse prøver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok uhyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ufatteligt frygteligt :boo Og nej, man kan jo ikke være sikker på, at pigerne intet har mærket :(

Men jeg synes man skal huske, at manden endnu ikke er dømt. Har lige læst en masse statusopdateringer på FB, hvor de fleste allerede har dømt ham som værende morder. Jeg siger ikke at han ikke er, og jeg forsvarer ingen, men jeg siger bare at han ikke er dømt endnu. Har ikke sat mig nok ind i sagen til at have en anderldes vurdering, end at han nu er sigtet på baggrung af diverse prøver.

Ja det holder jeg også på - at han er sigtet er ikke ensbetydende med, at han er skyldig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ufatteligt frygteligt :boo Og nej, man kan jo ikke være sikker på, at pigerne intet har mærket :(

Men jeg synes man skal huske, at manden endnu ikke er dømt. Har lige læst en masse statusopdateringer på FB, hvor de fleste allerede har dømt ham som værende morder. Jeg siger ikke at han ikke er, og jeg forsvarer ingen, men jeg siger bare at han ikke er dømt endnu. Har ikke sat mig nok ind i sagen til at have en anderldes vurdering, end at han nu er sigtet på baggrung af diverse prøver.

Jeg troede at de var helt bedøvet og derfor ikke mærkede noget... Øv hvis de har. Det må være en frygtelig død...

Og ja han er jo uskyldig til andet er bevist...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg har forstået det, så sad på sammenbøjede og havde ikke forsøgt at komme ud ad bilen, derfor var de sikre på de var bedøvede.. Så jeg holder og håber stadig på de ikke har opdaget noget :(

Men uanset hvad, så er det jo en frygtelig tragedie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

artikel om de piger der brændte inde i bil i Tyskland.

Pigerne har været bedøvet med sovemedicin, da der blev sat ild til bilen. Hvor er det bare forfærdeligt :( Stakkels piger! Og stakkels deres mor og bedsteforældre :boo

syntes virkelig også der var noget meget mystisk med historien fra faren af... hvor er det bare forfærdeligt... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER