cibatuchsi

Må hellere sige hej

14 indlæg i dette emne

Ja nu behøver jeg ikke holde mig tilbage mere, da stort set alle nu ved vi venter os igen.

Jeg hedder Daisy og er 33 et par få dage endnu.

Vi har termin den 3-3-2012 og var til NF i går, og så den sødeste lille vingummibamse derinde.

Denne lille bamse var langt fra planlagt, men da den trodsede både beskyttelse og blødninger og stadig blev derinde, ja så skal den også ha lov at blive og vokse sig stor. :)

Udover vores børn går vi meget op i vores dyr. lige pt har vi en hund og 9 ildere som vi også bruger meget tid på.

vil i vide mere så skriv, da jeg ikke er så god til at skrive ud af den blå luft ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower :loveshower Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind, og tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal i ha. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Velkommen og tillykke med de lykkelige omstændigheder - planlagte eller ej :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig velkommen :balloons

(hvor mange børn har I i forvejen?!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den lille bamse bliver min nummer 6, men min mands nummer 2.

nogen kan måske genkende mit brugernavn fra det gamle BK. hvor jeg spøgte da jeg ventede den yngste som blev født i marts 09 (termin i april)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Og hvor er det dejligt at I har besluttet jer at beholde barnet, på trods af en ellers stor børneflok i forvejen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Og hvor er det dejligt at I har besluttet jer at beholde barnet, på trods af en ellers stor børneflok i forvejen! :loveshower

tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUUU Daisy - hvor er jeg glad på dine vegne :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUUU Daisy - hvor er jeg glad på dine vegne :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

tak smukke :)

godt nok var det langtfra meningen, men nu ser vi frem til at se vingummibamsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seks :loveshower boern sikke en flok hvor er det skoent for jer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Ja jeg syntes selv det er skønt jo mere jeg tænker på det. for ja det er jo ingen hemmelighed at den lille gummebamse slet ikke skulle være her nu. men har det får vendt mig til tanken og glæder mig mere og mere for hver dag.

nu glæder jeg mig bare til vi ved kønnet så vi kan begynde at kigge på ting... har dog alt til drenge, men lidt nyt skal der da også til, hvis vi får endnu en af det blå køn ;) men tilgengæld har vi intet til en pige, for har givet alt det vi havde væk igennem de sidste par år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER