Guest Gremina

Jubii

13 indlæg i dette emne

Ja som overskriften jo siger så tror jeg sørme jeg har mærket den lille for aller første gang :loveshower

Fantastisk... Er der nogen af jer andre der har mærket noget endnu??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower Det er bare den fedeste følelse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt :super

Jeg har også mærket liv en lille uges tid nu :biglove Fantastisk følelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt Tillykke :balloon

Ja har også kunne mærke det et par gange men ikke hverdag :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor spændende... :gravid Jeg glæder mig til, at det bliver min tur til at mærke. Det er mit første barn, så fik afvide at der kunne gå flere uger endnu. Udover det, så ligger min moderkage på forvæggen, og derfor ligger vores lille dreng godt og trygt gemt inde i maven, så JM siger, at der kan gå endnu længere, inden jeg mærker noget.... men venter spændt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til det bliver min tur, men er kun i uge 13 så der går vel noget tid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kunne mærke liv i lidt over en uge nu :loveshower Det er så fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 18 + 0 i dag, men har stadig ikke mærket liv. Dog var vi til scanning i dag grundet en blødning i morges, så der er heldigvis gang i den lille derinde :loveshower

Men glæder mig så meget til at begynde at mærke liv - seævom der jo godt kan gå et par uger endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs så jeg venter spændt på at mærke liv, men der går lige nogle uger igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også førstegangs fødene men venter spændt på at mærke vores lille vidunder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så dejligt når den lille sparker.

Her er jeg begyndt at mærke det hverdag, og det er bare så hyggeligt. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På trods af at jeg er førstegangs og kun er 19+2 har jeg faktisk mærket liv næsten hver dag i 1½ uge nu. :loveshower

Det er bare så skønt, især fordi at jeg i starten var meget urolig for at der skulle ske noget med den lille derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mærker noget, men det er ikke hver dag. Jeg er også kun 16+7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER