Banshee

De unge mødre

8 indlæg i dette emne

Jeg er MEGET nørdet, og jeg ELSKER at se de unge mødre..

Har glædet mig hele den sidste uge, til at se den nye sæson der starter i aften.

I dag kommer kæresten så og fortæller, at han har aftalt jeg skal se tv med hans mor i aften, for vi skal derhjem fordi han skal se fodbold <_<

de har ikke kanal 4 - så de unge mødre er udelukket.

Vi kan ikke optage det..

Og nu er mit spørgsmål så - er der nogen af jer der VED hvornår det bliver genudsendt?? Jeg har nemlig ikke kunnet se hvornår det blev genudsendt..

Lige nu overvejer jeg at tager hjem efter aftensmaden for at se det herhjemme.. :badgirl Synes bare det er irriterende at han laver aftaler, uden at spørge mig først også først fortæller det i dag ;)

Har i øvrigt tilbragt hele formiddag og til nu her omkring kl 14 med svigermoren.. Så at tilbringe hele aften med hende er måske lige i overkanten.. Min svigermor er sød.. Meeeen.. der ER grænser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke hvornår det bliver genudsendt, men du kan se det på nutv.dk. Det koster penge, men ikke særlig meget..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke sætter foden i jorden ang. det med de aftaler! Jeg havde været gal og sagt, han kunne selv tage derover og se sin dyrbare fodbold kamp uden at tænke på om jeg måske selv havde planer - hvilket jeg har!

Jeg mener det bliver genudsendt formiddagen efter?? Er virkeligt ikke sikker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker også at se det :D

De plejer at genudsende tirsdag- og onsdagsafsnittene søndag kl. 21-22, så mon ikke det stadig er sådan?

Kan godt forstå at du bliver irriteret over at han laver aftaler uden at spørge først. Det ville jeg også blive <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker også at se det :D

De plejer at genudsende tirsdag- og onsdagsafsnittene søndag kl. 21-22, så mon ikke det stadig er sådan?

Kan godt forstå at du bliver irriteret over at han laver aftaler uden at spørge først. Det ville jeg også blive <_<

Svarer lige på mit eget spørgsmål: Det er stadig sådan at begge afsnit bliver genudsendt søndag fra 21-22 ;) Har lige tjekket det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De genudsender sent fredag aften og ellers søndag 21-22.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu - nu ved jeg hvornår jeg skal stjæle mors fjernsyn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke sætter foden i jorden ang. det med de aftaler! Jeg havde været gal og sagt, han kunne selv tage derover og se sin dyrbare fodbold kamp uden at tænke på om jeg måske selv havde planer - hvilket jeg har!

Jeg mener det bliver genudsendt formiddagen efter?? Er virkeligt ikke sikker..

Til hans forsvar er han faktisk blevet MEGET bedre til det :P Men ja, det er simpelthen det mest irriterende.. Han troede så vi havde aftalt at vi HVER mandag ELLER tirsdag spiste ved hans forældre..

Ja ja, det gør vi da.. Men i fredags var vi hjemme og spise ved dem og var der hele aften.. Lørdag tog vi på blomsterfestival med dem og bagefter tog vi på marked - vi var sammen med dem hele formiddag og eftermiddag.. Så måske havde jeg bare tænkt at det var nok for en periode :P :rolleyes

Han får fri om lidt, så taler jeg med ham..

Jeg vil selvfølgelig gerne med derud og spiser.. Men overvejer at tage hjem ved 20-21 tiden.. Så må han enten tage med, eller blive kørt hjem af en af dem.. Ved bare ikke om jeg virker lidt som en kælling ved at tage hjem..

Jeg kan bare mærke jeg har brug for lidt "hjemmetid".. :whistling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER