Catja

Ung-gruppe?

7 indlæg i dette emne

Hej allle :o).

Jeg har nu fået bekræftet idag hos lægen at jeg er gravid og lige nu er jeg sat til d. 05.04.2012.

Jeg er ny og kan ikke helt finde rundt i alle forums osv.

Er der nogen der kan ved hvor man evt. kan finde en ung-gruppe, evt på facebook eller andre steder hvor man kan snakke/følge nogen på ens egen alder.

Det skal lige siges at jeg er 20 år :o).

Håber der er én/nogen der kan hjælpe mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er nok en del unge herinde også, jeg føler mig i hvert fald ikke specielt gammel og "voksen" selvom jeg nok burde tage mig sammen :-)

Men jeg kender ikke til nogen specielle steder, hvor der er en decideret ung-gruppe...

Men du kan jo evt se under den tråd med at mødes... der burde være nogen du kan skrive med og måske mødes med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du lave en gruppe på facebook? Men ellers så synes jeg nu at der er brugere i alle aldre her, og jeg tror at du vil kunne få en masse ud af de "ældre" gravide også. :)

Men jeg skriver egentlig mest for lige at gøre dig opmærksom på den farve, du skriver med. Ved ikke, om det bare er mig, der er halvblind, men jeg døjer lidt med at læse det når det er så lyst :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med graviditeten!! :loveshower

Jeg kender desværre heller ikke til nogle grupper kun for unge, men jeg er dog ret sikker på de findes andre steder end her! Men jeg er også sikker på at der kan laves en på dette fantastiske forum, administratorene (Ki og Martin) er rigtig flinke og gode til at lytte til vores (brugernes) ønsker.

Og jeg vil gerne give Meggers ret - hvis du vil lave din skriftfarve om, så må det meget gerne være en mørk farve, den anden er meget svær at læse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til april-terminsgruppen :balloons

Og tillykke med :gravid

Der er flere unge herinde, men de er vist ret spredt... Mener bl.a. at der er en i august-terminsgruppen :) Men vi kan da høre vores administratorer efter om de vil oprette et forum til "unge" (kommende) mødre :)

Jeg selv er 24, så jeg vil ikke mene, at jeg er gammel ;)

Giver de andre ret i, at det vil være en god idé at ændre skriftfarve, da den er meget sværd at læse, når den er så lys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener der er et forum der hedder noget med ungmor? Google er din ven..

Velkommen til, og tillykke :) Herinde er der folk i alle aldre, og at blive forældre er jo lige nyt - om du er 20 eller 40 :) Så tror du skal lade være at hænge dig i din alder, også bare nyde det, så lige vilkår med de andre også være herinde ;) Det er et fantastisk sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER