babyboy

Reaktioner på når tænderne er på vej?

9 indlæg i dette emne

Hvordan reagerer jeres små når tænderne er på vej? Min søn på fire måneder klør sine nummer meget igen savner .. han er begyndt at blive hvid der og ked .. er det tænderne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne da meget godt lyde som tænderne. Isabella savlede også helt vild, da hun skulle til at have tænder. Og så kunne hun blive pyldret og feberagtig. Det der hjalp bedst, var en kold bidering fra køleskabet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er meget træt og har lidt feber .. normalt ligger hans temperatur på 36,5-37 .. Nu hedder den 37,5 .. Så en smule har han ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plejer det ik bare at være fortænderne der kommer først? ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De børn jeg har kendt ( Mille inkl ) fik de to første tænder i undermunden, lige i midten :)

Mille savlede helt enormt da hun fik tænder og fik en smule feber og blev ret pyldret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ik formændene.. det er i siderne i undergrunden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ik formændene.. det er i siderne i undergrunden..

Det hedder stadig fortænder ;)

Lyder til at det er dem der er på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeh en møg besked .. fortænder og undermund .. ups :-P .. Hvor lang tid kan de være om at komme frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elias savler forfærdeligt meget, han er pylret og så har han en let feber og er noget rødmosset i kinderne, så vi er slet ikke i tvivl om at tænderne er på vej, plus han tygger på ALT indenfor rækkevidde - inklusiv den tudkop, som jeg desperat prøver at lære ham at drikke af!

Hvor lang tid de er om at komme frem ved jeg ikke, men Elias har døjet med sit i nogle uger nu og jeg håber godt nok det snart er overstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER