smiley30

Mobning..

7 indlæg i dette emne

Hejsa. Min tre årig er startet i bh for nogle måneder siden og herefter er hun i stigende grad kommet hjem og fortalt at der er flere som siger til hende hun er dum og de ikke gider lege med hende.

Mit spm er så - er dette normalt i denne aldersgruppe..??!?! Ved de er nogle busser men syntes bare det er ret tit.. Men måske jeg bare skal vende mig til tonen for børnehavebørn?

Hva mener I?

Smiley30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa. Min tre årig er startet i bh for nogle måneder siden og herefter er hun i stigende grad kommet hjem og fortalt at der er flere som siger til hende hun er dum og de ikke gider lege med hende.

Mit spm er så - er dette normalt i denne aldersgruppe..??!?! Ved de er nogle busser men syntes bare det er ret tit.. Men måske jeg bare skal vende mig til tonen for børnehavebørn?

Hva mener I?

Smiley30

Du skal omgående tage en snak med personalet om hvad de gør for at stoppe det, så hun ikke begynder at tro at hun er dum. Det er ikke rimeligt hvis ikke de prøver at ændre det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også min første tanke, men tænker også at det er mit første barn i bh og jeg er ikke klar over om det bare er tonen allerede i bh :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bestemt ik mene det må være tonen i en børnehave. Snak med personalet.

I vores børns børnehave kan de selvfølgelig godt bruge frække ord og være lidt hårde i deres ordvalg.

Vores søn oplevede en dreng der kaldte ham dum. Vi sagde det til personalet. De gjorde meget ud af at snakke med børnene om hvordan man snakker.

Men din datter skal ik føle sig mobbet.

Håber i får det løst.

:kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige, at du skal tage en snak med pædagogerne, så de kan være opmærksomme på problemet for det er absolut ikke ok, at de andre børn fortæller din datter, at hun er dum og at de holder hende uden for... Stakkels pige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil sige hvordan de snakker i bhv. kommer meget an på hvilken bhv de kommer i, i vores den ældste bhv, accepterede de det ikke og tog hurtig snakken om hvis der var det mindste, hvor den næst ældste bhv. der snakker de virkelig grimt, selv ord jeg ikke mener hører til i den aldre..

syns bestemt du skal tage en snak med personalet, og fortælle din datter faktisk bliver ked af det, så de er opmærksomme på det og kan få det stoppet. for det skal ikke være sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke acceptabelt, at der er nogle børn, der kalder din datter dum!! :klap

Du skal tage fat i personalet med det samme, for det er bare slet ikke i orden, at din datter bliver mobbet, kaldt dum og holdt udenfor. Det skal stoppes hurtigst muligt, og de børn skal lære med det samme, at den slags opførsel bare er NO GO!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER