Nitzen1987

Ligamentsmerter

8 indlæg i dette emne

Jeg har i den sidste uges tid haft (hvad jeg antager har været) ligamentsmerter og jeg har egentlig ikke været i tvivl om, at det er ligamentsmerter jeg har haft, men her til morgen har det føltes anderledes end hidtil. Her til morgen har jeg mærket flere niv og jag i underlivet sådan lidt ovre i højre side :unsure hidtil har de ligamentsmerter jeg har mærket til fået mit underliv til at føles tung og varmt (ja måske nærmest en brændende følelse) helt anderledes end menssmerter....

Så er både den "brændende" fornemmelse og nivene i underlivet ligamentsmerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har mærket ligamentsmerter som niv og jag.. især om morgen hvis jeg laver en pludselig bevægelse. Det kommer lyn hurtigt og er væk igen med det samme.. men omkring uge 7 havde jeg nogle mere hæftige af slagsen der faktisk varede 2-3 dage.. Det var så slemt at jeg ikke kunne strække maven ud og gik rundt som en gammel dame... så har oplevet to meget forskellige slags.. som min læge sagde når man er gravid skal man bare vende sig til at der sker mærkelige ting med kroppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ligamentsmerter er en kombination af en tung fornemmelse i maven også en strækkende lidt nivende fornemmelse -

eks. så har jeg vildt svært ved at side rimeligt oprejst ved eks. bilkørsel om aftenen - det er tidligt synes jeg :whistling Men det er simpelthen for ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligamentsmerter, kan rent faktisk gøre vanvittigt ondt, uden at det betyder noget. Det er ledbåndende som giver sig, så der er plads til at livmoderen vokser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det mærkes meget som mens smerter bare noget værre!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen nitzen1987 man får dem da kun når man er gravid? For du har du kun næsten lige født ?

Lyder hvertfald ikke rart med en brændende fornemmelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen nitzen1987 man får dem da kun når man er gravid? For du har du kun næsten lige født ?

Lyder hvertfald ikke rart med en brændende fornemmelse..

Tråden her er godt 1 år gammel ;) Studsede også over det selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja kan jeg godt se nu.. fusk og snyd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER