Nitzen1987

Hvornår skal I til 1. lægebesøg?

9 indlæg i dette emne

Hvornår skal I til første lægebesøg og hvor langt vil I da være henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til første lægebesøg d.12/8 = uge 7+5 :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved læge i fredags - 6 uger henne og skal så afsted i uge 9 igen til blodprøver, doubletest og den der glukose halløj..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen her d. 24/8... og så må vi se om jeg får en ny tid... jeg skulle nemlig alligevel derop, så han foreslog at vi kiggede på om vi fik tid til det hele... men jeg er blevet i tvivl om det jeg tænker på som sidste menstruation egentlig var en rigtig menstruation... det var nemlig ikke rigtigt noget... tror max jeg blødte i 3 dage mod normalt 5, men til gengæld var det heller ikke særligt kraftigt... og jeg er usikker på om jeg skrev det rigtigt ned for det var på huskeren et godt stykke tid efter :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen her d. 24/8... og så må vi se om jeg får en ny tid... jeg skulle nemlig alligevel derop, så han foreslog at vi kiggede på om vi fik tid til det hele... men jeg er blevet i tvivl om det jeg tænker på som sidste menstruation egentlig var en rigtig menstruation... det var nemlig ikke rigtigt noget... tror max jeg blødte i 3 dage mod normalt 5, men til gengæld var det heller ikke særligt kraftigt... og jeg er usikker på om jeg skrev det rigtigt ned for det var på huskeren et godt stykke tid efter :blush

hmm... underligt... så er du måske en måned længere henne :unsure så må du vel kunne få en terminsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg lidt, altså at få en scanning snart... for det er altså lidt underligt med de forskellige følelser jeg har i kroppen, og det bekymrer mig jo lidt, da jeg ikke har prøvet det her før.

Mine bryster gør mega-nas fordi de er så ømme, så de er blevet omdøbt til betonklodser herhjemme, de er tunge af h...til...

Jeg har ondt i mave/underliv stort set hver dag, hvor det niver indtil jeg lægger mig og slapper af.

Jeg er træt konstant, tisser konstant, har kvalme stort set hele tiden.... men det er jo almindelige tegn på graviditet.

Derudover var mine to streger fuldstændigt tydelige indenfor 30 sek på samtlige tests jeg har taget.

Jeg er sikkert bare en piveskid :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til 1. lægesamtale + sygeplejerske d. 15.9.2011 - der er jeg 8+2, hvilket er deres limit for første undersøgelse osv. Det var noget med blodprøverne også der havde indflydelse på dette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal den 14.9.2011 og der vil jeg efter egen beregning være 8+1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været afsted i dag, og er 8+3 :)

skal afsted igen om 14 dage og have taget blodprøve

til doubletesten.

:balloons

Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER