super mor til 3

Rejser inden babyen kommer :-)

9 indlæg i dette emne

Så har vi bestile efterårsferie og juleferie :loveshower

Vi har valgt at rejse til kreta i efterårsferien og en tur til tenerife den 25 december.

Det er det seneste jeg må rejse, så håber at alt forløber som det skal :goodluck

Hva med jer skal I ud og rejse inden den lille kommer

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det havde vi egentlig ikke planlagt, men nu har du da sat nogle tanker i gang. Det er jo sidste gang vi kommer afsted i lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke vi får hverken råd eller tid til en rejse... Men har næsten lige været afsted 3 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke råd til en udenlandsrejse, da jeg bliver ledig 1. Oktober. Men vi taler om en forlænget weekend i Lalandia Billund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været 14 dage i New York, hvilket var dyrt for shoppebudgettet. Desuden var vi i februar i Indien og på Maldiverne, så tror ikke der bliver overskud på budgettet til flere rejser i år. Der skal jo også indkøbes lidt baby udstyr :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have brændt en kæreste-weekend af vi vi i julegave :) Og så have så meget kvalitetstid med trunten som muligt - måske nogle ture i svømmehallen, ZOO, jule-TIVOLI etc.

Skal måske (hvis jeg får det bedre) en tur alene afsted med min far i en weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skulle have været til thailand d. 24.02-2012 men da jeg er sat til den 25.02-2012 er den tur blevet aflyst vi har ikke planlagt en ny rejse før babys ankomst men tager en lang ferie til næste sommer med baby da vi ikke har holdt nogen rigtig sommerferie i år pga vi troede vi skulle til thailand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en tur til Egypten i uge 43. Bliver godt med en lille ferie før det helt store "brager løs"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh vi skal til Thailand om halvanden uge i to uger. Det bliver fantasktisk og glæder mig VILDT til bare at nyde hinanden og slappe af. Vi har haft meget om ørene de sidste måneder, da vi har rykket teltpælene op fra København og er flyttet til Bornholm og jeg har opsagt mit job i kbh. og går nu hjemme. Mnage omvæltninger for mit hormonramte gemyt :rolleyes

SÅ THAILAND HERE WE COME!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER