2nd Baby 2012

Jeg bliver tosset!

4 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg trives med at vide! Og ikke at vide driver mig til vanvid – så kan den viden så være positiv eller negativ, det er i første omgang ikke så vigtigt!! Men at vide, se det det gode ;o)

Jeg havde en SA i begyndelsen af juni. Min efterfølgende mens var normal, længde, smerte o.lign. men nu hvor jeg skulle have haft min 2. mens kommer den ikke!!!

Og så siger I jo nok at jeg er gravid, meeen efter at have tømt Kbh og omeng for testtissepinde, så nej. Eller rettere jeg var ikke gravid sidste mandag som burde være evt. mens første dag, ej heller 3 dage efter!

Jeg har, på nær en enkelt gang, altid haft en fuldstændig stabil periode! Jeg føler mig ”tilbage” i min krop igen efter SA’en og ved godt mod. Stresser ikke, fokusere ikke på at blive gravid – det kommer når det kommer og må godt komme i november eller december, hvis det skal være helt ideelt.

Suk – spg er så nu: hvem har prøvet lign.? Pludselig at få lange perioder og/eller teste positiv senere end først antaget muligt?

It’s driving me insane!

<_< :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en MA i december sidste år. Efterfølgende havde jeg to cyklusser på 26 dages varighed, derefter havde jeg en enkelt på 42 dage og så faldt den til 29 dage og de sidste fire cyklusser jeg har haft har ligget på ca. 24 dage +/- en dag eller to. Så vi jeg har forstået er det meget normalt, at kroppen springer en cyklus over en gang i mellem. Men der er jo også nogle der først tester positivt ret sent i deres graviditet.... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft nogle meget svingende cyklus'er, selvom jeg ikke engang har haft hverken SA eller MA.

Den mærkeligste var en af gangene jeg var i behandling og tog æl sprøjte - der så normalt sørger for at mens kommer 14-16 dage efter medmindre man er gravid. Jeg gik i så lang tid over, at jeg endte med at blive scannet, og der viste det sig at noget der kaldes det gule legeme havde sat sig fast og det gjorde at mens var så meget forsinket.

Så kroppen kan desværre være mærkelig nogle gange - på mange forskellige måder...

Håber du får vished snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet at springe en mens over - det er der ikke noget unormalt i. Dermed ikke sagt det er sjovt... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER