Susse

Hvor meget har i taget på?

39 indlæg i dette emne

Jeg har læst mig til flere steder at første trimester tager man 1-3 kg på... Men hvad med andet trimester? Jeg spurgte min jordmoder men hun gik ikke op i vægt..

Indtil videre har jeg taget 2 kg på og er 16+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 18+3 og har taget ca. 4 kilo på.. Det er nogenlunde det samme som sidst jeg var gravid og der endte jeg med en vægtøgning på 20 kilo.. Men de kom på til sidst, så jeg skal "bare" passe på fra nu af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

700g indtil videre og er i dag 18+1, men lider også stadig rigtig meget af kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har taget 1,5 kg på, og jeg er 16+0 i dag... Så tror det er meget normalt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki lyder godt.. Går nu heller ikke og bekymrer mig, men vil jo nødig blive så stor som et hus hi hi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for meget... 6 kg dels MEGET væske,det kan jeg så ikke gøre så meget ved og resten beskylder jeg mit rygestop for, for det kan da ikke skyldes for god mad og for lidt motion :lolhit Men jeg skal også passe meget på... sidste gang kom der 25 kg på og jeg smed kun de 14 i fødsel. Og det er bare alt for meget at kæmpe med bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt 2 kg. indtil nu og er 16+5 idag. Men jeg har også meget kvalme kan derfor ikke spise ret meget.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 18 +4 vil jeg tro og har ikke taget på endnu! min mave vokser men jeg ser tynder ud...men kaster også stadig op! hvornår mon man får det beder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha på en uge tog jeg så lige 1 kg på... Så ved 17+0 havde jeg taget 3,3 kg på... så det kører bare <_< Men tænker at det måske går hurtigere når man ikke vejede meget til at starte med.. Havde en startvægt på ca 49 kg så skal regne med 14-15 kg siger de kloge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er endelig holdt op med at kaste op (hurra for søsygepiller). På en uge har jeg taget 1,5 kg på, så alt i alt er jeg nu 400 g over startvægt, og jeg er i dag 17+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 22+1 og har ialt taget et kg på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 20+2 og har stadig kun taget 1,5 kg på... SÅ det er jeg super glad for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha ved 21+0 har jeg så nået 5 kg, nøj det går hurtigt... Er spændt på at se hvor stor jeg ender med at blive... Men hva faen Kan se at det sidder på mave og bryster, tror ikke jeg har taget på andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 20+5 og jeg har i dag taget 3 kg på, så det er jeg vældig tilfreds med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag, hvor jeg er 21+6 taget 0 kg. på. Jeg vejer faktisk stadig 1 kg. mindre end jeg gjorde da jeg blev gravid. :loveshower

Jeg har en del ekstra kg. at slås med i forvejen, så jeg er rigtig glad for at jeg endnu ikke hat taget på.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg taget præcis 3 kg. på og vejer nu 45 kg :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har være oppe på 3 kg, men har tabt 1 kg igen, men tog 13 kg på første gang, og har ikke tabt særlig meget efter :whistling, så er en del overvægtig, og skal derfor helst ikke tage for meget på :(.

Jeg er 25+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdate herfra... Nu har jeg tabt det kg jeg tog på så nu har jeg ikke taget et eneste gram på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdate herfra... Nu har jeg tabt det kg jeg tog på så nu har jeg ikke taget et eneste gram på...

Hvordan går det med kvalmen og opkast? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er i dag 24+2 og har i alt taget 4,4 kg på... Så er udemærket tilfreds..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med kvalmen og opkast? :)

Det går ikke så godt desværre :( kaster op stort set hver dag... Det er ved at være godt anstrengende...

Meeeen... Kun 3 måneder igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går ikke så godt desværre :( kaster op stort set hver dag... Det er ved at være godt anstrengende...

Meeeen... Kun 3 måneder igen :)

Det må sku godt nok være antrengende... Men respekt for at du kan se lidt positivt over det og at der "kun" er 3 måneder igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går ikke så godt desværre :( kaster op stort set hver dag... Det er ved at være godt anstrengende...

Meeeen... Kun 3 måneder igen :)

øvøv det er jeg ked af at høre.. Krydsede fingere for det var aftagende nu :kram2

Jeg er heldigvis holdt op med at kaste op dagligt og det er ikke så tit det går "galt" mere, men er desværre stadig dybt afhængig af min kvalmestillende medicin..

Tæller os bare ned! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er i dag 25+1 og vægten sagde lige præcis + 6 kg i dag...

Så er okay tilfreds med det... Men skal til at passe på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i lørdags 25+0 havde jeg ialt taget 7,2 kg på... Synes det lyder lidt vildt.. Men tror ikke det sidder andre steder end brysterne og maven... Men håber da snart tempoet jeg tager på med daler lidt ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER