Solvej99

Skal det virkelig være så svært...?

12 indlæg i dette emne

Skal det virkelig være så svært at finde bleer i str. 1 i et almindeligt supermarked?

Jeg var for første gang alene afsted med Theo i barnevognen. Vi var først i Netto, så i Lidl og til sidst i Fakta, men ingen af de 3 forretninger havde bleer i str. 1?

Jeg blev helt svedt og kunne lugte at Theo havde skidt, så vi var nødt til at gå hjem igen. Det var heller ikke meningen at turen skulle være så lang.

Men helt ærligt, så er jeg da godt nok overrasket over at det skal være så svært at købe bleer? Vi havde ellers købt en masse Landlords fra Rema1000, men de er allerede sluppet op <_<

Og Rema1000 ligger desværre ikke lige i gåafstand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Netto og Fakta er generelt rigtig dårlige ble-købe-steder. Lidl kender jeg ikke. Rema 1000, Kvickly, føtex og Bilka er super og har altid haft str 1.

Aldi fører ikke str. 1, men str 2 hedder vist nok 4-?? kg, så dem brugte Erica ret tidligt (og bruger dem stadig).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har valgt nogle rigtige uheldige steder at købe bleer :( Lidl har først bleer fra 5 kilo, mener jeg..

Men kvickly og brugsen eller super best har de helt små bleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det undrer mig alligevel at en så stor kæde som Netto ikke har et bedre udvalg af bleer, når de har så mange kunder.

Min kæreste kørte i Rema1000 og vi har nu et større lager af Landlord bleer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det undrer mig alligevel at en så stor kæde som Netto ikke har et bedre udvalg af bleer, når de har så mange kunder.

Min kæreste kørte i Rema1000 og vi har nu et større lager af Landlord bleer ;)

godt kæresten kørte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt ud af det samme i dag. Vi gik til Lidl og blev pænt overrasket over at mindste størrelse der er størrelse 3. Manden måtte en tur i Brugsen da vi kom hjem igen. Vi har heldigvis en Føtex og en Brugs der ligger i hver deres retning og lidt længere væk end Lidl, men stadig i gå afstand. Så kan jeg i det mindste og forsøge at gøre lidt nytte mens jeg går hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du mener!!! SØnnike bruger også str. 1 i Libero og dem kan vi mere eller mindre kun få i Kvickly eller Spar. Men du kan tilmelde dig en SMS fra Libero, servicen er gratis, hvor de hver mandag informerer dig om hvor du kan købe bleer på tilbud i den pågældende uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du mener!!! SØnnike bruger også str. 1 i Libero og dem kan vi mere eller mindre kun få i Kvickly eller Spar. Men du kan tilmelde dig en SMS fra Libero, servicen er gratis, hvor de hver mandag informerer dig om hvor du kan købe bleer på tilbud i den pågældende uge :glad

Tak for tippet :) Jeg har lige tilmeldt mig ;)

(Send "ble" til 1272)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen af jer har en Kiwi i nærheden er det værd at vide at man får hver 4. Pk gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du mener!!! SØnnike bruger også str. 1 i Libero og dem kan vi mere eller mindre kun få i Kvickly eller Spar. Men du kan tilmelde dig en SMS fra Libero, servicen er gratis, hvor de hver mandag informerer dig om hvor du kan købe bleer på tilbud i den pågældende uge :glad

Smart. Tak for tippet ;)

Hvis nogen af jer har en Kiwi i nærheden er det værd at vide at man får hver 4. Pk gratis :)

Har jeg desværre ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde heldigvis opdaget, hvordan det er, allerede før jeg havde født, så vi ikke skulle gå forgæves, men jeg synes virkelig også, det er fjollet. Man skulle jo synes, der var et kundegrundlag, for dem, der køber de større størrelser, har vel også handlet de steder, mens børnene var mindre. Det er selvfølgeli i ret kort tid, de bruger de små størrelser, men jeg ville da tro, at der til gengæld var en nogenlunde fast tilførsel af nye små babyer.

Da vi kom op i størrelse 3, gik der et par gange, før jeg faktisk kom i tanke om, at vi så kunne få i Lidl, og hold da op, hvor det føltes som en luksus at gå fra næsten 2 kr. pr. ble på tilbud i størrelse 3 (Pampers) til 1 kr. pr. ble som fast pris i Lidl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det heller ikke! Vi blev hurtigt rigtig glad for rema1000s. Men de har et hul -4-6kg findes ikke. Aargh, det er besværligt :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER