Linda77

Lugte

11 indlæg i dette emne

Købte igår en bøtte vel opvaskemiddel på tilbud. Jeg plejer altid at bruge noget andet, men det var udsolgt. Fik de dejligste minder tilbage til min farmor og farfor, som jo åbentbart må have brugt dette mærke.

Det var næsten som at være 13 år igen.Nu bliver det en hel fornøjelse at vaske op.

Er der nogle af jer der har minder på denne måde?

Linda

UPS mente da Lugte, men kan ikke ændre det i linien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja. Jeg har mange lugte der har minder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Garderoben på min tidligere arbejdsplads duftede af min første kæreste. Det var så hyggeligt at gå derud!

Du kan ændre overskriften vis du vælger "brud fuld editor"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Garderoben på min tidligere arbejdsplads duftede af min første kæreste. Det var så hyggeligt at gå derud!

Du kan ændre overskriften vis du vælger "brud fuld editor"

Takker er hermed gjort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg bestemt godt. :)

- Jeg får altid glade minder om nyforelskelse når min kæreste bruger den duft, som han brugte hver dag i starten af vores forhold.

- Jeg tænker altid på min morfar, når jeg dufter vanillekranse (fordi vi bagte dem sammen :))

- Jeg duftede for nylig den parfume, som var den første parfume jeg købte som teenager. Det bragte også mange sjove minder. :)

Jeg har faktisk gemt en flaske myggespray fra vores bryllupsrejse, fordi lugten - selvom det STINKER - helt sikkert vil minde mig om vores fantastiske rejse i mange år frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det også meget! Elsker det.

Men hvad med duften af mennesker man holder af?

Når jeg er alene, sover jeg med en t-shirt fra kæresten. Samme ro og tryghed giver min mor, søster og fars duft mig. Ville kunne finde de 4 mennesker alene med lugtesansen til hver en tid :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg har lavet kaffe og hvis jeg så, lige har været uden for og kommer ind, så minder den duft der kommer mig i møde om hjemme ved min mormor.

Det samme gør den blå dunlet tror jeg det er. Den minder mig også om min mormor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det slet ikke med lugte men med musik... Kan nærmest se hele situationen for mig når jeg hører bestemte numre, der minder mig om noget. Min mand ryster noget på hovedet når jeg tager tudse-gamle numre frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en parfume som stort set er tom, men duften minder mig om mine teenagesår, da en veninde og jeg altid brugte denne bestemte parfume når vi skulle i byen... Og min kæreste haaader lugten af den..hihhi..

Der også en bestmt body-shower der minder mig om mit første kys.

Da jeg var meget ung teenager, var jeg vild med min venindens storebror's kammerat, og en weekend hvor der var ringridderfest (ja, man er vel fra landet) endte det med at jeg kyssede ham sidst på aften. Dagen efter stod jeg med de vildeste tømmermænd, hængende over håndvasken og bare havde ondt af mig selv, stod der en body-shower ved siden af og den duft mindede mig bare sådan om "ham" og derefter mit første kys. Kan huske at jeg i lang tid brugte den når jeg var i bad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom også lige i tanke op at biotherm solcreme minder mig om vores føste flyvetur med vores datter!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lugten af kælder minder mig om min barndom - vi boede i nogle store blokke, og legede tit nede i kælderen..

Det mest skræmmende jeg har oplevet, var at "glemme" en lugt; Min eks-kæreste duftede vildt godt, og fra første gang jeg så ham, stolede jeg på ham og var helt tryg.. I lang tid forstod jeg ikke hvorfor - til jeg opdagede at han brugte samme parfume som min FAR!!! :rolleyes Og ganske rigtigt - det var simpelthen derfor..

I dag har jeg min fars parfume til at stå, og når jeg savner ham, går jeg ud og dufter til den..

Duften af min kæreste er også helt speciel - og jeg ville også til enhver tid kunne udpege ham.. :loveshower Elsker den duft..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER