Nitzen1987

Hvornår vil I fortælle familie og omgangskreds, at I venter jer?

8 indlæg i dette emne

Manden og jeg er enige om, at vi først fortæller vores familie, at vi venter os, når vi har set liv ved fosteret ved en scanning... Så der er jo laaang tid til <_< men lige nu synes jeg, at det er okay, at det bare er mandens og min hemmelighed :7himmel Da jeg var gravid sidste efterår fik vores forældre og søskende det at vide allerede i uge 7 - det var egentlig kun vores forældre, der skulle have haft det at vide, men min svigermor var hurtig til at give beskeden videre til mandens søskende :rolleyes desværre mistede vi kort tid efter :( så denne gang venter vi til vi har set liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Samme dage som de to streger kom på testen, fordi mi far var på besøg og August kom med den og sagde se morfar hvad jeg har fundet. Tja så var det jo ude :balloons Jeg ville også gerne have ventet til efter NF men skidt pyt.

Da jeg var gravid med August sagde min mor det i talen hun holdte i forbindelse med vores bryllup. Så det var knap så heldigt med fint nok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster ved det allerede, men ellers har vi valgt at holde det lidt hemmeligt.

Jeg ved ikke helt hvornår vi er klar til at fortælle familien det, men de bliver nok snart mistænksomme for Carsten gør meget ud af at jeg ikke må bære noget som helst, jeg har konstant kvalme, og spiser hele tiden; plus jeg er begyndt at drikke mælk?! hvilket jeg ikke lige plejer... det smager bare sindsygt godt, med sådan et glas koldt mælk. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi fortalte det her i weekenden til forældre, søskende og nære venner. Mest fordi de alle kommer til vores fælles 30 års fødselsdag på lørdag og vi ville hellere selv fortælle det i stedet for at folk begyndte at gætte hvorfor jeg ikke drikker osv + at jeg er super skidt så er det meget rart med en helt legal grund til ikke at være fuldstændig i tip, top festform :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige blevet offentlig gjort i går for alle.. Dvs. min mor, søstre og svigerfar fik da af vide efter de 2 streger poppede frem.. Ved godt det er tidlig og alt kan ske, men det var svært efter halvandet år at skjule sin glæde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang fortalte vi det til alle med det samme. Anden gang var det kub få venner der vidste noget, familien fik det afvide efter 3 scanninger i uge 14, i mellem børnene havde jeg en SA i 6. Uge, så derfor ventede vi så længe som muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine forældre fik det afvide 3 dage efter vi fik de 2 streger. :D jeg ville gerne have de viste det hvis nu der skulle ske noget. og manden har så sagt nu at så kan alle andre også lige så godt få det afvide så det får de løbende når vi ser familien. :D

syntes det er så hyggeligt at fortælle dem det for de bliver så glade. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af en eller anden grund har det været svært, at holde hemmeligt og alle ved det derfor nu, altså i familien. Det startede med vores forældre og min søster, men så blev det lige til nogle veninder, en moster og en kollega! Ja den sidste var temlig dumt af mig.

Og så fortalte min kæreste det til en familie fødselsdag i går, hvilket hylede mig helt ud af den, og jeg begyndte at tude i stilhed over det, men jeg ved da ikke hvorfor, eller jo ... Jeg fortryder at alle ved det, tænk hvis man mister? 7,9 & 13 at det ikke sker. Nå men alle ved det undtagen arbejdet, og min ikke jeg kan klare det lidt endnu- det er planen i hvertfald:)

sorry for den lange roman.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER