MissingLink

Isabellas første uge i vuggestue

12 indlæg i dette emne

Så har Isabella haft sin første uge i vuggestue. Lidt turbulent faktisk, pga min indlæggelse :rolleyes

Mandag var vi der sammen med hende hele formiddagen. Hun var glad og nysgerrig- skulle selvfølgelig lige kigge lidt på de andre og pædagoerne, men hun var da klar til at lege, og det gik i det hele taget rigtig godt. Et par gange gik vi udenfor, og kom så ind igen ca. 10-15 min. senere. Det sagde hun ikke rigtig noget til :)

Tirsdag var jeg indlagt. Far afleverede hende i vs, og aftalte at hente hende igen inden middagsluren. Da han spurgte om han måtte gå nu, sagde hun bare "ja far", og han kunne gå. Det var gået rigtig godt hele formiddagen. Hun havde endda taget en af de voksne i hånden, og fortalt hun skulle på toilettet (gør hun ellers ikke med mindre det er nogen hun kender rimelig godt). Hun var allerede blevet rimelig knyttet til hendes kontaktperson C. Hun fik da også en kæmpe krammer, da de skulle gå igen. Da hun kom hjem sov hun i 3 timer til middagsluren, hvilket hun ellers ikke har gjort i meget lang tid :)

Onsdag aftalte vi, at hun skulle prøve at sove der for første gang. Jeg var lidt spændt på, hvordan det ville gå. Hun skulle sove i krybbe ude på deres store altan. Hun har aldrig prøvet at sove i krybbe før. Til vores store overraskelse, havde Isabella bare lagt sig ned med sin kanin (hende bamse) og sut, og sovet i løbet af 5 minutter. Dagen var også gået rigtig fint.

Torsdag var C der ikke fra morgenen, og kunne derfor ikke tage i mod hende. Det kunne vi godt mærke påvirkede hende lidt. Hun var i hvert fald ikke så glad for at mor gik (og ja, mor vælger at være med til at aflevere og hente sin datter trods sengepåbud). Men det gik åbenbart hurtigt over, og igen ingen problemer med at sove.

Fredag, i dag har nogenlunde været på samme måde. Hun var igen ked af mor skulle gå, da C ikke var der. Vi har snakket om, at far i næste uge selv kan aflevere Isabella. Der er ingen grund til at gøre det sværere for hende her i starten. Men alt er gået fint herefter. Hun er ikke ked af det særlig længe, og det er en glad pige, der ikke har travlt med at komme hjem, som vi kan hente.

Alt i alt er det gået over al forventning! :glad Hun har bare taget det SÅ flot. Været med i lege, hoppet, danset og sunget. Hun virker meget mere snakkende nu. Der har ingen problemer været endnu, og mor her er såååå stolt af sin lille pige, der også har fået meget ros af pædagoerne :biglove

Synes det bliver meget nemmere nu, når hun skal i børnehave. De er nemlig meget sammen, og pædagoerne arbejder også tæt sammen (det er en integreret institution)

Fik jeg sagt mor er stolt af sin lille store pige?? :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt gået, det er bare super sejt. :loveshower :loveshower

Jeg forstår god dit valg med at være med til at aflevere vare du passer på dig selv :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det dejligt at læse, og sikke en bekræftigelse at det var det rigtige og bedste valgt, at hun kom over i den vuggestue... Dyyyyygtiiiiige Bella

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at det er gået godt med indkøring til vuggestuen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare rigtig godt, at hun klarer sig så fint i vs :balloons :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad hvor er det dejligt at hører, da din lille pige har klaret det så flot, og jeg ville også have rejs mig fra sengen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh hvor er hun blevet en STOR pige :) Vuggestue-stor <3

Dejligt det er gået godt med indkøringen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde hilsner :kiss

I går havde hun et mindre tilbagefald, fordi hende der er hendes kontaktperson ikke var der da hun skulle afleveres. Hun havde været ked af det indtil hun mødte på arbejde. Nu har vi aftalt, at vi prøver at aflevere, når C er der- i hvert fald her i starten. Det betyder jo ikke noget om hun først kommer i VS kl 9 alt efter hvornår C møder.

I dag blev hun afleveret til C, og så var der ikke rigtig nogle problemer :)

Hun er meget træt når hun kommer hjem, men der er jo også mange nye indtryk og en masse mennesker man skal forholde sig til. Hun er forholdsvis mor-syg lige i disse dage, men Mor er stadig stolt af sin pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det bare er gået godt sådan overordnet :balloon

har hun ikke været i dp eller noget før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det bare er gået godt sådan overordnet :balloon

har hun ikke været i dp eller noget før?

Jo, hun har gået i dp. Det gik ret så skævt (se evt min tråd i fortroligt forum) så vi har skiftet til Vuggestuen, som er sådan en Idræts/gymnastik/friluftsvuggestue og børnehave.

Det er også gået rigtig godt de sidste par dage. Hun har været i gymnastiksalen og var vild pjattet med gymnastik. Tror jeg bliver nødt til at se, om hun ikke kan komme til at gå til gymnastik her til efteråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, hun har gået i dp. Det gik ret så skævt (se evt min tråd i fortroligt forum) så vi har skiftet til Vuggestuen, som er sådan en Idræts/gymnastik/friluftsvuggestue og børnehave.

Det er også gået rigtig godt de sidste par dage. Hun har været i gymnastiksalen og var vild pjattet med gymnastik. Tror jeg bliver nødt til at se, om hun ikke kan komme til at gå til gymnastik her til efteråret :)

ok det må jeg lige gøre. Træls det var en dum omgang men godt hun har det godt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER