Susse

Man ved man er gravid når...

80 indlæg i dette emne

vi har heldigvis delt bad og toilet...

men når min kæreste skal "nr 2", kan han sagtens sidder derude 10-15 min!!! og der kan jeg sagtens stå og hoppe ude foran og sige han skal skynde sig...

Endnu en "Du ved du er gravid når..." : Når du skal tisse både FØR og EFTER at manden har været på toilettet. :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, ja den med at man er ligeglad bare det ikke er 3 cifret, er jeg MEGET tæt på at melde mig med på! :rolleyes

Jeg har set melodi granprix i 5 min og er allerede helt hidsig over de "nye" lorte lande, som bare ødelægger det hele <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man går i seng med en ostemad i hånden, og vitterligt kan tude over, at det ikke er koldskål..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man prøver at forklare manden, hvilken kage det er, man har lyst til (fordi man ikke kan huske hvad den hedder) og han så svarer "Er du sikker på at sådan en kage findes? Altså udover i gravides drømme?" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man siger "jeg er så træt, men jeg har også kun sovet 9 timer i nat"

Når manden siger "hvis jeg skal være helt ærlig så gør det der bælte ikke noget godt for dine bryster"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når følgende scenarie har udspillet sig: Manden har købt to kager med hjem til sin gravide kone og efter at have afleveret dem, går han ud og tisser. Når han kommer tilbage ca. 2 minutter efter, er samtalen som følger:

Kone: Tak for kage!

Mand: Selv tak. Var det det, du havde brug for?

Kone: Ja, det var LIGE hvad jeg havde brug for!

Mand: Det var godt... Og jeg købte to, så du har en til efter aftensmaden også.

Kone (ser skyldig ud): Var det meningen at jeg skulle gemme den anden...???

:blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man siger "jeg er så træt, men jeg har også kun sovet 9 timer i nat"

Når manden siger "hvis jeg skal være helt ærlig så gør det der bælte ikke noget godt for dine bryster"

:lol :D

... Når følgende scenarie har udspillet sig: Manden har købt to kager med hjem til sin gravide kone og efter at have afleveret dem, går han ud og tisser. Når han kommer tilbage ca. 2 minutter efter, er samtalen som følger:

Kone: Tak for kage!

Mand: Selv tak. Var det det, du havde brug for?

Kone: Ja, det var LIGE hvad jeg havde brug for!

Mand: Det var godt... Og jeg købte to, så du har en til efter aftensmaden også.

Kone (ser skyldig ud): Var det meningen at jeg skulle gemme den anden...???

:blush

Haha - priceless :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når følgende scenarie har udspillet sig: Manden har købt to kager med hjem til sin gravide kone og efter at have afleveret dem, går han ud og tisser. Når han kommer tilbage ca. 2 minutter efter, er samtalen som følger:Kone: Tak for kage!Mand: Selv tak. Var det det, du havde brug for?Kone: Ja, det var LIGE hvad jeg havde brug for!Mand: Det var godt... Og jeg købte to, så du har en til efter aftensmaden også.Kone (ser skyldig ud): Var det meningen at jeg skulle gemme den anden...???:blush

HAHAHA :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når følgende scenarie har udspillet sig: Manden har købt to kager med hjem til sin gravide kone og efter at have afleveret dem, går han ud og tisser. Når han kommer tilbage ca. 2 minutter efter, er samtalen som følger:

Kone: Tak for kage!

Mand: Selv tak. Var det det, du havde brug for?

Kone: Ja, det var LIGE hvad jeg havde brug for!

Mand: Det var godt... Og jeg købte to, så du har en til efter aftensmaden også.

Kone (ser skyldig ud): Var det meningen at jeg skulle gemme den anden...???

:blush

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når følgende scenarie har udspillet sig: Manden har købt to kager med hjem til sin gravide kone og efter at have afleveret dem, går han ud og tisser. Når han kommer tilbage ca. 2 minutter efter, er samtalen som følger:

Kone: Tak for kage!

Mand: Selv tak. Var det det, du havde brug for?

Kone: Ja, det var LIGE hvad jeg havde brug for!

Mand: Det var godt... Og jeg købte to, så du har en til efter aftensmaden også.

Kone (ser skyldig ud): Var det meningen at jeg skulle gemme den anden...???

:blush

Årh, den kan også ske herhjemme :whistling Det er bare SÅ sandt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når følgende scenarie har udspillet sig: Manden har købt to kager med hjem til sin gravide kone og efter at have afleveret dem, går han ud og tisser. Når han kommer tilbage ca. 2 minutter efter, er samtalen som følger:

Kone: Tak for kage!

Mand: Selv tak. Var det det, du havde brug for?

Kone: Ja, det var LIGE hvad jeg havde brug for!

Mand: Det var godt... Og jeg købte to, så du har en til efter aftensmaden også.

Kone (ser skyldig ud): Var det meningen at jeg skulle gemme den anden...???

:blush

:lol :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå man vågner kl 4.30 og bare må ha koldskål før man kan falde i søvn igen... heldigvis jeg havde købt en extra, man kender vel sig selv efter hånden.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når man konstant går og nusser maven! Også ude blandt fremmede mennesker...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når man lige skal holde en hvilepause på 10-15 minutter efter hvert måltid, for at være sikker på at kunne beholde det i maven <_<

Hvis bare det kunne gøre det - helst noget der minder om 30 min. - 1 time <_<

jeg tisser også bedst i mørke om natten :D mest for ikke at vågne mere end højst nødvendigt :D og hvis ikke manden har slukket lyset efter sig, når jeg skal på toilet, så slukker jeg det konsekvent, inden jeg går på toilet :rolleyes

:ditto så sent som forleden nat kom manden hjem fra job og skulle i bad - men jeg sad på toilettet, selvfølgelig i mørke, han endte faktisk med at starte hans bad i mørke - han ved jeg skælder ud, hvis han tænder lyset :whistling Til gengæld lukkede jeg døren i og tændte lyset da jeg gik ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå man vågner kl 4.30 og bare må ha koldskål før man kan falde i søvn igen... heldigvis jeg havde købt en extra, man kender vel sig selv efter hånden.. :-)

Oh yes, den kender jeg godt.

Har vist oplevet, hvad det vil sige, at crave noget.

Sendte manden ud for at handle i søndags, og havde skrevet koldskål på listen. Da han kom hjem uden, fordi der var udsolgt, blev jeg bare vildt ked af det, og måtte lige sige til mig selv, at nu skulle jeg tage mig sammen, det var for h*lvede bare koldskål :rolleyes Dagen efter måtte jeg så selv smutte ned og købe mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når man sidder og bitcher over omgangskredsens mere eller mindre dumme kommentarer på BK :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når selv de mindste ting bliver total uoverskuelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når man kan blive så glad ved tanken om kinesermad, at man kommer til at sidde og danse lidt for sin tallerken :bunny

... Når man har alt for godt styr på, hvad for noget mad, der smager afskyeligt på vej op, og hvad for noget mad, der smager ca. ens hver vej. (dybstegt kylling smager ca. ens, kan jeg så fortælle :rolleyes )

... Når ens mand altid har styr på om man allerede har et hårelastik, og derfor kommer trissende med et, hvis han ved, at man ikke har og han "hører en velkendt lyd"... :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når selv de mindste ting bliver total uoverskuelige.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. Når generelt alt mad der falder i præcis ens smag udløser en lille dans i stolen for tallerkenen :D Og manden spørger om det smager bedre ved at man danser :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når man får sit helt eget toilet på jobbet, så man ikke brækker sig på alle sammen :puke

- når man syntes kapers er det og mener DET bedste i verden!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man overhovedet ikke overvejer muligheden for at man kunne være syg, men bare pr automatik går ud fra at det er graviditetsgener :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når alt bare går en på - ikke bare lidt, men i en sådan grad at tankerne går i ring og man bare sidder fast i problemet og man frygter at vågne om natten fordi man så frygter tankestormen der holder en vågen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når kanel, kardemomme og rosiner er helt normal topping på is. :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når alt bare går en på - ikke bare lidt, men i en sådan grad at tankerne går i ring og man bare sidder fast i problemet og man frygter at vågne om natten fordi man så frygter tankestormen der holder en vågen!!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER