Nitzen1987

Hvilke symptomer har I på, at I ER gravide?

10 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger er jeg spænd på at høre, hvilke symptomer I har på, at I ER gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at jeg får en let spænding hen over maven hvis jeg bukker mig ned for at samle noget op, eller hvis jeg sidder foroverbøjet.... så har jeg haft nogle meget lette jag i underlivet i de sidste par dage... Og så synes jeg, at jeg er blevet væsentlig mere sulten... i de sidste 2 dage har jeg spist oftere end jeg plejer og måske lidt mere... men jeg har oplevet at jeg skal have lidt at spise ca. hver anden time.... Nå ja og så render jeg på toilet for at tisse konstant <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører godt nok ikke lige til her, men de tydligste tegn jeg havde, var stærke ligament-smerter samt brystspændinger. I 6-7. uge kom kvalmen og :puke for fuld udblæsning. Og så konstant natte-tisseri :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tit kvalme, skal tisse lidt oftere, har haft et underligt tudetrip under gyserfilm, har pludseligt fået lyst til at drikke mælk?! og spiser mere regelmæssigt, for at dæmpe kvalmen. Jeg har så også et lille "jag" i venstre side af lænden idag... men tror lidt jeg overfortolker alt, det er jo ikke sikkert det har noget med hinanden at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kvalme hele dagen, er træt, meget følsom, hovedpine, jag og spænding i maven og ja - så kan jeg så allerede mærke det på mine bukser ohmy.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg også føje daglig træthed til et symptom på, at jeg ER gravid :rolleyes er simpelthen nødt til at tage en lur om eftermiddagen for at kunne hænge sammen resten af dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever også en ekstrem træthed over mig, men jeg er også blevet hidsig som en i pommern:( øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg tænker over det, så har jeg faktisk været nødt til at smide mig hver eftermiddag de sidste 2 uger, dog har det ikke været så markant i denne uge, da jeg har haft ferie :whistling Men ugen optil jeg testede positiv, der måtte jeg lige nuppe en lur fra kl. 16-16.30 efter jeg var kommet fra job - jeg troede faktisk det skyldtes, at jeg var alene på jobbet og dermed laver 2 personers arbejde :rolleyes

Er spændt på den kommende uge.

Ellers har jeg en del spændinger i maven, og at køre bil er faktisk lidt en prøvelse (det er godt nok tidligt :unsure).

Også tisser jeg også noget oftere - ellers er der intet som tyder på det, hvilket godt nok har bekymret mig noget. Godt man kan læse sig frem til lidt af hvert - også konstatere, at der ikke er nogen egentlig opskrift på symptomerne for, at man er gravid :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage synes jeg at mine bryster har føltes ømme, men det er mest ude i siden, at de er ømme :blink manden sagde også i sidste uge, at han kunne se at de var vokset lidt, men der havde jeg ikke selv bidt mærke i det eller mærket noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage synes jeg at mine bryster har føltes ømme, men det er mest ude i siden, at de er ømme :blink manden sagde også i sidste uge, at han kunne se at de var vokset lidt, men der havde jeg ikke selv bidt mærke i det eller mærket noget....

Mine er heller ikke decideret ømme - men det strutter på en mere "hård" måde :unsure Særligt om morgenen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER