babyboy

årh endnu et sidespring :'(

11 indlæg i dette emne

Øv øv endnu et tigerspring .. min søn blir 16 uger imorgen .. og i bogen vidunderlige uger står der tigerspring fra 14-19 uger ... de første to uger har der intet været at mærke .. men nu :-\ .. Kæmper med at få ham til at sove .. igår tog det halvanden time .. han vågner konstant .. er allerede ved at blive sindsyg ... orker ik flere uger med det .. :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ups .. Tigerspring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de kan være lidt strenge at komme igennem de uger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget .. :-\ .. Det bare øget rigtig øv ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan være rigtig hårde, men synes alligevel min tålmodighed har været meget større, fordi jeg har vidst det var et tigerspring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia er også lige midt i et tigerspring lige nu... Men nu hvor jeg kan huske hvordan det er og ved hvad det drejer sig om, så synes jeg ikke det er så slemt igen :) Hun vil bare helst kun hænge på en af os og er lidt mere pyldret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ik så slemt når man ved hvorfor bebs er sådan .. men syns godt nok det er hårdt, og at dagene kan være lange ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ik så slemt når man ved hvorfor bebs er sådan .. men syns godt nok det er hårdt, og at dagene kan være lange ..

Det sandt :) De dage hvor Sofia kun vil hænge på mig og græder når jeg lægger hende og griner når jeg så tager hende op igen kan være meget lange.. Jeg ved det godt...

Nogle dage ved hun slet ikke hvad hun selv vil og det kan også være en streng dag, så du er bestemt ikke alene :) Bare læs af på os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha håber det går hurtigt over denne gang :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tyder også på vi er igang med et mere nu... Jeg syntes egentlig at det var noget pjat med de tigerspring i starten og tænke det bare var for at så havde man noget at give skylden, men er begyndt at tro der er noget om det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tyder også på vi er igang med et mere nu... Jeg syntes egentlig at det var noget pjat med de tigerspring i starten og tænke det bare var for at så havde man noget at give skylden, men er begyndt at tro der er noget om det :-)

Sådan havde jeg det også :)

Men vi er i fuld gang med 19 ugers springet nu..... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER