Nitzen1987

Hvor tidligt i graviditeten begyndte I at føle sult oftere end normalt?

9 indlæg i dette emne

Jeg synes allerede nu i 5. uge, at jeg mærker, at jeg bliver sulten oftere end før... Kan det virkelig passe, at det allerede er graviditeten, der spiller ind? Tror egentlig ikke at jeg er mere sulten, så jeg spiser mere, men jeg spiser flere gange i mindre måltider....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, at det kom meget tidligt (ved ikke, om det var i uge 5 eller lidt senere...).

Som dig spiste jeg heller ikke større mængder, men flere små måltider over dagen. Jeg tror egentligt bare det handler om, at kroppen har brug for at holde blodsukkeret stabilt fordi den kører i et højere gear end ellers - den er jo ved at bygge et lille menneske :biglove .

:kram fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her. Min krop har fortalt at jeg var sulten. Begyndte at ryste let og blive utilpas. Blev irriteret over det, for kunne ikke passe at jeg allerede var sulten, så forsøgte at ignorere sulten et par gange og er så blevet voldsom syg af kvalme. Så jeg tror faktisk at det var fordi at min krop ville sørge for at jeg ikke skulle få kvalme.

Nu æder jeg bare :klap

Har absolut ingen energi hvis ikke jeg spiser. De dage jeg har kvalme, SKAL jeg spise hele tiden. Og så er der det med lysten til mad. Jeg stod i Super Brugsen forleden og begyndte at græde, for vidste ikke hvad jeg havde lyst til, men var så sulten efter "det" alligevel :blink :oops

Og nu har kæresten to gange i denne uge stået og lavet pandekager kl. bæ om aftenen, fordi det var det eneste jeg ville have. Stakkels min søde kæreste. Jeg er ikke nem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også meget sulten meget tidligt. Har en note fra jeg var 5+5 hvor jeg de sidste par dage havde været hundesulten.. Det kom bare meget pludseligt og så nyttede det ikke noget at lave mad når det ramte, skulle bare have mad NU! Spiste heller ikke større mængder men på andre tidspunkter og i mindre portioner... Det gik over igen, men varede måske godt en måned hos mig. Så jeg tror helt sikkert det er din graviditet der spiller ind.

(jeg havde det også på samme måde med tørst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var også kun lige blevet gravid da blev sulten hele tiden, det er vist meget normalt...

prøv at spise en masse små måltider det mætter bedre og du slipper måske for den værste kvalme :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også meget sulten meget tidligt. Har en note fra jeg var 5+5 hvor jeg de sidste par dage havde været hundesulten.. Det kom bare meget pludseligt og så nyttede det ikke noget at lave mad når det ramte, skulle bare have mad NU! Spiste heller ikke større mængder men på andre tidspunkter og i mindre portioner... Det gik over igen, men varede måske godt en måned hos mig. Så jeg tror helt sikkert det er din graviditet der spiller ind.

(jeg havde det også på samme måde med tørst)

Dette beskriver mig rigtig godt :sandie jeg bliver også pludselig overfaldet af en altoverskyggende sult - og så er der hverken tid eller overskud til at bikse noget sammen eller smøre, det skal bare være NU!! Så jeg har fundet det ganske nyttigt at slæbe rundt på kiks, frugt og vand alle vegne jeg går. Nemt og hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MEGET tidligt- så det kan sagtens være at du har trang til at spise mere end normalt---- jeg var i NY med arbejdet da jeg var 4-5 uger henne, og mine kollegaer opdagede at jeg ÅD løs.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kom også allerede i uge 4-5 stykker hos mig, men som Sinning skriver, så spiste jeg ikke synderligt meget mere, men oftere og også på spøjse tidspunkter. Måtte f.eks. i en uges tid spise a38 med müsli kl. 22 om aftenen for at komme gennem natten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kom også allerede i uge 4-5 stykker hos mig, men som Sinning skriver, så spiste jeg ikke synderligt meget mere, men oftere og også på spøjse tidspunkter. Måtte f.eks. i en uges tid spise a38 med müsli kl. 22 om aftenen for at komme gennem natten :rolleyes

ha ha der har jeg også været..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER