baby-vr

Barselsgaver

11 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne augustmødre og kommende :loveshower

Nu har jeg to uger til termin - men der er endnu ikke optræk til noget, så ventetiden kan godt blive lang.

Jeg har i nat fået den skønne besked, at min fætter og hans kæreste har fået en lille prinsesse.. :baby2

Så nu er jeg bare endnu mere spændt på, hvornår vores spire vil se dagens lys!

Men nu spørger jeg så jer.. Har I nogle gode forslag til hvad man kan give eller ønske sig i barselsgave?!

Har I selv gjort jer nogle tanker om, hvad I står og mangler eller vil blive glade for at få..

Jeg vil jo gerne give min fætter en lille lykønsknings-gave, men jeg ved de f.eks. ikke mangler tøj - da de har arvet og købt en del..

Kram og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har egentlig ikke gjort mig nogen tanker om noget, men hvis de har nok tøj, så tænker jeg en eller anden form for legetøj. Måske ikke til nyfødt, men lidt ældre.

:bd til dig også. Jeg går selv bare og venter og er nu 5 dage over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en bamse??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legetøj, uro, lampe til børneværelset, gavekort, billeder, badedragt, barnets bog, baby-relaterede bøger, stofbleer med navn, sut med navn, bogstaver til at hænge på døren til børneværelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav min bedste veninde et mor/datter smykke da hun blev mor for første gang. :kuller

Og en ikke så tæt veninde gav jeg en rigtig fin billedramme jeg fandt i Lisbeth Dahl, til et billede af babyen. Den blev hun rigtig glad for, men den var også lige hendes stil. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode bud.. Kom gerne med flere :balloon

Skal ind til byen i morgen, så der satser jeg på at finde noget fint..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at en god gave også kunne være et gavekort til feks PhotoCare (eller anden fotograf). Så kan de få taget baby-billeder :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller bogen om tigerspring?

Den ønsker jeg mig i hvert fald selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en gave til moren? Jeg fik fx gavekort til ansigtbehandlinge. Det var bare så dejligt at kunne bruge da jeg var klar til det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også man skulle give forældreparret noget. De fleste vælger jo bare at købe noget til babyen, men man skal ikke glemme det hårde arbejde forældrene har været igennem og skal igennem hehe :)

Jeg kunne godt tænke mig et legetæppe til barnet. Det har vi ikke selv haft råd til at købe. Synes det er alt alt for dyrt og så det ikke som noget livsnødvendigt da vi skulle handle ind til barnet.

Men et gavekort til et wellness center eller skønhedssalon ville gøre underværker.

Idéen med et gavekort til en fotograf er også rigtig god synes jeg. :) Det kunne jeg også tænke mig. Det er jo så dyrt alt sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode bud.. kan helt klart bruge flere af dem selv :hurra

Jeg endte med at købe en Lamaze rangle og nogle mariehøns, der kan bruges i badet og som bidedyr.

Skal op og se prinsessen i morgen - så glæder mig :glad

Det er underligt at tænke på, at min egen spire kommer ud indenfor en måneds tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER