Dorthe

Den anden Dorthe´s tabertråd :o)

20 indlæg i dette emne

Okay hvis mig og min dårlig samvittighed lige stiller os her over i et hjørne, så ligger i ikke mærke til os vel?? ;)

Ej jeg var SÅ godt i gang før sommerferien med at tabe mig, fik tabt 10 kg på 6 måneder ca. Men efter sommeren så var det eneste jeg tabte var motivation til at tabe mig. Jeg kan bare ikke komme i gang igen. For så skal vi lige og så kunne vi jo lige. Altså jeg har taget 2 kg på af de 10 kg jeg tabte, så det dutter ikke mere <_< :(

Så derfor bliver den her tråd oprettet, så jeg kan vise min dårlig samvittighed frem, for den er sku ikke pæn og kigge på :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja det er så 4-5 måneder siden jeg oprettede denne tråd (i dag er det den 16/3), og ja der er ærlig taget ikke sket en skid siden da ;) Det er desværre gået den forkerte vej i stedet for :( De gode ting var begyndt at komme med ind på sofa bordet om aften og ja, i kender det jo, så tager den ene chokoladekiks/slik m.m. den anden. Men nu er det slut.

Vægt: 87,9 kg ;) (16/3-2011)

D. 23/3-2011 = 87,3 (-0,6)

I alt: -0,6 kg :)

1. delmål: 85 kg

2. delmål: Under 83 kg

3. delmål 80 kg

3. delmål Under 78 kg

4. delmål 75 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er du klar til det..? eller vil du vente lidt i hjørnet endnu, have en stillestående vægt så du rigtig klar.. Ikke at det er dårligt.. jeg vælger selv nogle gange at denne tid f.eks. december for mig skal jeg ikk tabe mig.. bare heller ikk tage på..

Håber du finder motivationen herinde... vi er her hvertfald til det ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du klar til det..? eller vil du vente lidt i hjørnet endnu, have en stillestående vægt så du rigtig klar.. Ikke at det er dårligt.. jeg vælger selv nogle gange at denne tid f.eks. december for mig skal jeg ikk tabe mig.. bare heller ikk tage på..

Håber du finder motivationen herinde... vi er her hvertfald til det ;)

:kram

Jeg har en tråd kørende på bx også, men ville lige flytte den herind også :) Jeg er klar til at få smidt de sidste 10-15 kg, men skal bare lige have givet mig selv et kæmpe los i :numse først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projektet :goodluck og sender lige et spark herfra :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper med :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super så skal jeg heppe på dig.. Tror på dig.. skal selv tabe de samme kg så vi må bare igang :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg :glad også på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i alle sammen have :) Tak for sparkende :)

Er dog blevet enig med mig selv om rigtig at starte op efter nytår, ja ja jeg ved godt det lyder som en dårlig undskyldning ;). Men kan bare ikke lige overskure det lige nu, med alle de julefrokoster der kommer nu her, starter fra på fredag.

Jeg vil gør det frem til nytår, at jeg vil tænke over hvad jeg putter i munden og ikke noget sofaaftenhyggesnold og det må jeg så klare mig med den næste månede. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med tabet :) December er også en svær månede at gå igang i, men kan man holde det lidt stand by så er det også flot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu kan jeg vist ikke komme udenom, at julen og nytåret er over og det er tid til at få gang i denne tråd igen.

Jeg har ikke været på vægten siden en gang i sommers ;) Så er spændt på hvad vægten vil sige på onsdag, da det også vil være min officelle veje dag. Jeg vil gerne have smidt ca. 10 kg til en start inden sommerferien, men hvis de bare bliver smidt i år, så er jeg glad :D Hvis/Når de en gang er smidt, så kan vi snakke om 5-10 kg mere. Ville ikke sætte målet for højt til at starte med, da jeg ved jeg går død i det ellers ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det går ikke helt efter planen endnu ;)

Frokost bestod af et stykke rugbrød uden smør men med ost :) Men høre en enkelt chokoladekiks til frokost også under sundt måltid :D :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er man i gang :glad

1 officelle. vejedag, vægten siger 86 kg ;) Så 11 kg skal der smides her i det nye år, eller inden sommerferien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt noget Nupo hjem, så nu skal det prøves for at se om det virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke langt fra dit første delmål, så kæmp løs og du er smækker lækker inden næste jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke langt fra dit første delmål, så kæmp løs og du er smækker lækker inden næste jul :)

Det er derfor jeg ikke sætter at store delmål for mig selv, for så er der SÅ langt til den næste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag med nupo, købte den med cacao i bilka i går, det kan godt drikkes.

Drik en nupo kl. 7.45

2. nupo bliver kl. 9

3. nupo kl. 12.15

4. nupo kl. 15

Alm. aftensmad

Tror i det går sådan???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men efter lidt start problemer og en hel weekend med god mad, så siger vægten -300 g i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage igen ;) desværre. Kg er desværre ved at komme tilbage på :numse igen, så nu er det slut. Så siden i fredags har det været slut med alle de gode sager, der er da også smuttet 1½ kg af mig igen siden da :)

I dag har jeg været på en cykeltur på lidt over en halv time og i morgen har jeg lokket mandens søster med ud og cykel. Nu er det ved at være lidt længere lyst om aften, så hver mandag eller tirsdag regner jeg med at mine rulleskøjter skal luftes :)

Nu er jeg forhåbentlig igang med at smide nogle kg, håber jeg :)

Men derfor må i gerne komme med et spark eller to en gang imellem for at holde mig i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes du er rigtigt sej, jeg vil så gerne lærer at stå på rulleskøjter, har kunne engang.. Men er bare SÅÅ dårlig nu.. Rigtig øv, for det er så sjovt!!.. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes du er rigtigt sej, jeg vil så gerne lærer at stå på rulleskøjter, har kunne engang.. Men er bare SÅÅ dårlig nu.. Rigtig øv, for det er så sjovt!!.. :badgirl

Jeg elsker at stå på rulleskøjter, i mine unge dage sad i altid på mine fødder, når jeg skulle nogle steder hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER