Guest AngelJuul

åååh de kære mænd

11 indlæg i dette emne

jeg kan snart ikke hitte ud af dem. De har da en helt kompleks tankegang, eller også er den gal med min øverste etage.

Nåh men sagen er den, at jeg er jo single, har været det ret lææææææænge, men tilbage i okt. sidste år begyndte jeg at skrive med en gammel ven (vi har i år kendt hinanden i 13 år) i starten var det bare sådan som venner skriver, men det udviklede sig til mere privat sms'en i starten af det nye år, og han foreslår at komme på visit (han bor i Jylland og jeg tæt ved kbh), og vi aftaler så hvornår han skal komme herover. Ugen efter bliver han pludsligt meget sms stille, og efter flere dages tavshed, ja jeg skriver da heller ikke til ham, der må jo være en grund til at han ikke skriver og så lader jeg også være, og så var vores sms flirt jo så heller ikke så alvorligt åbenbart.

Nåh men pludseligt en dag får jeg en sms om, om jeg vidste hvor vi havde hinanden henne ? øhm :blink skriver så at jeg havde mine tvivl da han jo pludseligt havde ændret sig og blev jo så stille. Men at jeg aldrig vil gå over hans grænser eller pådutte ham mine børn, hvis det var det han mente, hvortil han svarede at han havde håbet på sådan et svar, men ville vildt gerne beholde vores rigtig gode og hyggelige venskab, nåh ja så havde han forresten ikke tid til at komme forbi alligevel. fair nok, fandt så ud af, at dette var fordi han havde været sammen med en pige i hans stille periode, men jamen sådan er det jo bare altså, så svært er det da ikke at sige.

Der går så et par måneder uden rigtig meget kontakt. Og så får jeg så en sms en dag om hvordan vi havde det, og så begyndte han at skrive igen, det var både godmorgen og godnat beskeder og han faldt tilbage i den gamle sms rytme som før hans stilhed og ville komme forbi igen, hvortil jeg så var tilbageholden, for gad da ikke det samme mønster igen. men som tiden og månederne gik, så ja jeg gav mig og vi fandt en hel weekend hvor han skulle være her i. Da jeg så får ny lejlighed, fortæller jeg ham dette, og straks blev han tøsefornærmet over at det ikke var i Jylland - nu heller ikke noget jeg havde lovet, da han ved at jeg vil vente til ungerne er blevet større. dette var en mandag jeg fortalte det, om torsdagen, ugen før han skal komme, melder han så ud, at han ikke kan alligevel, da han skal arbejde, da der er kommet en sygemelding, fair nok, det er da bare fint og helt i orden. Ugen efter er han via fb ved at arrangere drukfest både fredag OG lørdag - altså i den weekend han skulle være her i. :blink ja han skulle nemlig slet ikke arbejde. og om mandagen spørger han så ind til om vores weekend har været ok uden ham, han fik intet svar. Nu skrev han så igen i mandags om vi have det godt, her svarede jeg så, at vi havde det skønt og ventede bare på at flytte, jeg fik så et koldt svar tilbage - hvilket jeg forventede.

Kunne nu godt tænke mig en ordbog eller bare en manual over de mænd - ja jeg har været sådan lidt uuuha altså jubiiii han skriver til mig, men her til sidst blev jeg mere vi er bare venner selvom at hans beskeder er sådan over vennestilen, men hvorfor så bliver fornærmet over at vi bliver her på øen. Og så være sådan underlig.... AAArrrghhh mænd jeg lærer nok aldrig at forstå dem, tror bare jeg går i kloster, nåh nej går ikke med de unger jeg har mig :D :D nåh må finde mig nogle sysler i hjemmet, som ikke er så besværlige.

vil egentligt ikke noget specielt med indlægget, ville bare lige have luft :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige... du er ikke alene om det med de mænd der <_< Det stma ikke nemt.. Og så siger de at vi PIGER er underlige tsk tsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd!

:kram

nemlig MÆND !!!!

og tak for krammet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige... du er ikke alene om det med de mænd der <_< Det stma ikke nemt.. Og så siger de at vi PIGER er underlige tsk tsk

nej de er så s#### besværlige og slet ikke til et hitte rede i, gad vide om de selv kan, og bare giver os piger skylden fordi det er nemmest og ikke selverkendende <_<

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er da slet ikke værd at samle på, ham der! :)

Jeg ville personligt stoppe flirten mens legen er god, for min, mine børns og hans skyld..

Han virker ikke som en mand der tager dig seriøst, men derimod kun bruger dig når han keder sig.. *losser enmand i kuglerne smiley*

MÆND!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er da slet ikke værd at samle på, ham der! :)

Jeg ville personligt stoppe flirten mens legen er god, for min, mine børns og hans skyld..

Han virker ikke som en mand der tager dig seriøst, men derimod kun bruger dig når han keder sig.. *losser enmand i kuglerne smiley*

MÆND!!!

:kram

ork det er noget tid siden jeg stoppede, nu svarer jeg kn ige kort tilbage og overser beskederne fra ham hvis de er i den dur.

Men du har helt ret, jeg var kedsomhedslegetøjet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd er bare fra en anden planet :rolleyes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd er bare fra en anden planet :rolleyes :kram2

ja bestemt ikke fra mars, men noget længere væk og uopdaget <_<

tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja bestemt ikke fra mars, men noget længere væk og uopdaget <_<

tak for kram :kiss

Er helt enig med dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha, sikke en mand :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER