tazdiginez

Hvad er det?

13 indlæg i dette emne

Jeg skal godt nok til jordemoder i morgen og havde tænkt mig at spørge hende også, men vil høre efter om der er andre der har erfaringer med nogle underlige "smerter" i underlivet.

De sidste par uger har jeg virkeligt kunne mærke min krop arbejde i form af plukveer, diarre og mit humør pga. hormonerne..

Jeg har så de sidste par dage skulle tisse KONSTANT og jeg har ligefrem ondt i blæren (jeg mistænker lillepigen for at presse på den), men de sidste mange timer har jeg siddet med en fornemmelse i underlivet, sådan som en tampon der er fyldt.

Og når pigebarnet rokere på sig, gør det ondt i underlivet!

Hvad kan det være tror i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det lyder som om at hun har skruet sig ned, og fundet en rigtig god plads for sig selv, men ubehagelig plads for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vil også mene at det er fordi hun ligger lavt nu..... Jeg kan godt genkende meget af det du beskriver..... Specielt det med at have ondt i blæren, og skulle tisse KONSTANT! Da Marlon var blevet født, blev jeg helt forskrækket over hvor meget man kunne tisse ad gangen, når man ikke havde tisset en halv dag :D

De sidste uger af graviditeten er bare ikke sjove..... Jeg håber ikke det bliver for slemt for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det på næsten samme måde her de sidste 5 dage.

Jeg skal til JM om lidt, så spørger jeg lige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft ondt i blæren de sidste dage og skal tisse hele tiden. Og så er plukveerne begyndt at nive lidt. Men babyen har ikke sat sig fast endnu, er dog godt på vej ned i bækkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vil også mene at det er fordi hun ligger lavt nu..... Jeg kan godt genkende meget af det du beskriver..... Specielt det med at have ondt i blæren, og skulle tisse KONSTANT! Da Marlon var blevet født, blev jeg helt forskrækket over hvor meget man kunne tisse ad gangen, når man ikke havde tisset en halv dag :D

De sidste uger af graviditeten er bare ikke sjove..... Jeg håber ikke det bliver for slemt for dig :kram2

Sådan havde jeg det også!! :lol Havde vitterlig glemt hvor meget der kan være i ens blære, når man ikke er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For en sikkerheds skyld ville jeg få tjekket for blærebetændelse, just in case.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoderen kunne i dag bekræfte at lillepigen har lagt sig ned i bækkenet :loveshower

Alle de dumme smerter jeg har haft og har er pga. hun har lagt sig til rette og faktisk er klar til at komme ud til os!

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For en sikkerheds skyld ville jeg få tjekket for blærebetændelse, just in case.

Ved sidste lægetjek fik jeg gennem tjekket min urin, der er absolut ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoderen kunne i dag bekræfte at lillepigen har lagt sig ned i bækkenet :loveshower

Alle de dumme smerter jeg har haft og har er pga. hun har lagt sig til rette og faktisk er klar til at komme ud til os!

:D

Ihh hvor dejligt. Det er da ikke sjovt at det skal gøre så ondt, men nu ved du i det mindste det er godt for noget.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoderen kunne i dag bekræfte at lillepigen har lagt sig ned i bækkenet :loveshower

Alle de dumme smerter jeg har haft og har er pga. hun har lagt sig til rette og faktisk er klar til at komme ud til os!

:D

Sikke en dejlig opdatering! :loveshower

Det bliver spændende at se hvor længe hun bliver derinde endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoderen kunne i dag bekræfte at lillepigen har lagt sig ned i bækkenet :loveshower

Alle de dumme smerter jeg har haft og har er pga. hun har lagt sig til rette og faktisk er klar til at komme ud til os!

:D

Ih, hvor godt :D

Står hun også fast med hovedet så? Nu er der jo faktisk kun 2 uger til du er inden for normal fødselsperiode :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor godt :D

Står hun også fast med hovedet så? Nu er der jo faktisk kun 2 uger til du er inden for normal fødselsperiode :glad

Ja hun står fast med hovedet :D Så det er bare at vente nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER