Mama

Tisser i også meget om natten?

14 indlæg i dette emne

Hej,

De sidste to uger kan jeg ikke sove fordi jeg næsten hver 5. minut skal op og tisse en hel masse gennem hele natten næsten. Jeg tisser så meget at jeg undrer mig over hvor al den tis kommer fra :rolleyes Det er så irriterende fordi jeg ikke får sovet gennem natten og vågner op om morgenen og er dødtræt og så gider man ikke at lave noget resten af dagen udover at hænge på sofaen.

Har i samme problem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps. Jeg er oppe 6-7 gange hver nat for at tisse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har på intet tidspunkt i graviditeten skulle op og tisse om natten. Men i nat var jeg oppe en enkelt gang og to gange forrige nat. Så jeg har vist været heldig. Men om dagen laver jeg til gengæld ikke andet ;) Bliver rart når der ikke er noget der trykker på blæren mere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg er også oppe flere gange om natten. Alt mellem 2 og 6 gange tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser også et par gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også oppe mindst to gange om natten for at tisse :D

Jeg har overgivet mig til tissetrangen istedet for at prøve at falde i søvn igen... Det SKAL jo bare ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også oppe mindst to gange om natten for at tisse :D

Jeg har overgivet mig til tissetrangen istedet for at prøve at falde i søvn igen... Det SKAL jo bare ud :D

Har det på samme måde, kan simpelthen ikke sove videre :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også oppe mindst to gange om natten for at tisse :D

Jeg har overgivet mig til tissetrangen istedet for at prøve at falde i søvn igen... Det SKAL jo bare ud :D

Har det på samme måde, kan simpelthen ikke sove videre :blink

Ja, man kan lige så godt gå derud med det samme. Ellers falder man aldrig i søvn igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft nogle nætter, hvor jeg skulle op 3 gange - men ellers har jeg kunnet nøjes med maks. to gange pr. nat :glad synes det er rart at få sammenhængende nattesøvn..

Kan det være noget med den stilling du ligger i, der gør at der er ekstra pres på blæren.. tisser du ligeså meget om dagen? Tænker om det kan være noget blærebetændelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft nogle nætter, hvor jeg skulle op 3 gange - men ellers har jeg kunnet nøjes med maks. to gange pr. nat :glad synes det er rart at få sammenhængende nattesøvn..

Kan det være noget med den stilling du ligger i, der gør at der er ekstra pres på blæren.. tisser du ligeså meget om dagen? Tænker om det kan være noget blærebetændelse?

Jeg ligger på højre side, så efter 2 minutter begynder det at føles ubehageligt og jeg får plukveer så jeg bliver nød til at vende mig om på den anden side. Der ligger jeg så 2 minutter og så får jeg samme problem. Ligger mig på ryggen og det bliver jeg nærmest helt svimmel af.. så jeg vender og drejer mig hele natten. Om dagen tisser jeg også, men det er ikke på samme måde som om natten.

Jeg er tidligere blevet behandlet for urinvejsinfektion, så ved ikke om det er dukket op igen og det er pga. det. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls for dig, at der ikke rigtig er nogen sovestilling der passer..

Håber det bare er forbigående og du snart kan få en god omgang nattesøvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls for dig, at der ikke rigtig er nogen sovestilling der passer..

Håber det bare er forbigående og du snart kan få en god omgang nattesøvn :kram

Synes også det er synd for mig :( Og det er især irriterende når ens mand bare ligger og snorker ved siden af en! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også oppe og tisse ca. 4 gange hver nat. Fatter heller ikke hvor al det væske kommer fra :rolleyes

Jeg synes især det er hårdt at komme op fordi det mest er i sengen jeg mærker min milde bækkenløsning og det gør det ret hårdt og smertefuldt både at vende mig og komme op af sengen...øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også oppe og tisse ca. 4 gange hver nat. Fatter heller ikke hvor al det væske kommer fra :rolleyes

Jeg synes især det er hårdt at komme op fordi det mest er i sengen jeg mærker min milde bækkenløsning og det gør det ret hårdt og smertefuldt både at vende mig og komme op af sengen...øv.

Kender det alt alt for godt.. især når maven er blevet så tung er det betydeligt sværere at komme op af den seng når man ikke har et sted man ligesom kan holde i for at komme op på benene.

Ja, nu skal vores babyer bare ud ud ud ud! Andet er der ikke at gøre hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER