AgnetheV

Fantomspark

10 indlæg i dette emne

Jeg har, siden jeg fødte, med jævne mellemrum, oplevet, at det stadig har føltes som om, at der ligger en baby i maven på mig og sparker. Men af gode grunde så er det ikke rigtig muligt og jeg ville høre om andre har oplevet noget lignende??? I så fald, kan det blive ved længe og er det noget der fortager sig af sig selv?

Det skal lige siges, at jeg før har oplevet fantomsmerter også i forbindelse med tandudtrækning, så måske er jeg bare meget følsom på det punkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det oplevede jeg også og faktisk i ret lang tid efter fødslen ;) Og her stoppede det bare på et tidspunkt. Har hørt om mange der oplever det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg også til...... Og somme tider tager det lige lidt tid, inden jeg kommer i tanke om at der jo ikke er nogen baby derinde..... :rolleyes

Men hvor lang tid det bliver ved, det ved jeg ikke..... Jeg oplever det hvert fald stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her har jeg også oplevet det, og kan stadig nogen gange mærke det og Freja bliver altså 2½ her inden længe :blink og jeg er ikke gravid, da jeg så pt har gået længere end en elefant så :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt! Har ikke selv oplevet det, men synes det lyder super hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt og underligt - men nej det har jeg ikke selv oplevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig at jeg ikke er den eneste - var ved at tro, at jeg skulle til lægen med det, for jeg synes bestemt ikke det er hyggeligt, at føle spark, når der ikke skal være noget derinde... jeg får gerne tanken om jeg egentlig er gravid igen, selvom jeg spiser p-piller og det ville sgutte være for godt - altså kombinationen af p-piller og graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også stadig jeg kan mærke nogle små puf indimellem :)

Det må jo være fordi, at man har været vant til at mærke det i så mange måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også prøvet efter mine :)

Har fået fortalt at det er fordi alt det der er blevet rykket rundt og trykket på mens barnet var derinde retter sig ud og kommer på plads igen... Men om det er sandt aner jeg ikke, men det virker jo logisk nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde dem også efter fødslen - og når jeg sagde det kiggede folk bare på mig som om jeg var åndssvag og kom med dumme kommentarer som "Nå, der er måske en mere derinde, HØ HØ HØ...!" Men nu ved jeg da at det ikke er mig der er skør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER