Solskin

Mavefoto

8 indlæg i dette emne

Leger lidt med tanken om at få lavet et "mavefoto" denne gang - helst et der ikke viser alt for meget, jeg er trods alt på vej mod de 40, har ammet længe og inderligt og har fået en del ekstra på sidebenene over de 2 graviditeter og kan pt jo ikke farve de grå hår pga graviditeten...så det må gerne være lidt diskret og ikke vise alt for meget.

Nogen der kender et godt sted nær Kbh hvor det ikke koster en formue. Især hvis man ikke kan holde billedet ud, er det surt at have betalt en bondegård for det...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder som en god plan. Det vigtigste er at du finder en du føler dig tryg ved. Fotografen skal nok få det hele til at se godt ud. Kender desværre ikke nogen i kbh men kan anbefale tosafoto v. århus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale Esterfoto i Aulum (Midtjylland), hvis du skulle komme i nærheden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik taget mavefotos hos Photocare... :) De kørte kampagne (det gør de vist med jævne mellemrum), så selve fotograferingen var gratis. Vi betalte KUN for de billeder vi ville købe.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik taget mavefotos hos Photocare... :) De kørte kampagne (det gør de vist med jævne mellemrum), så selve fotograferingen var gratis. Vi betalte KUN for de billeder vi ville købe.. :)

Jeg har sendt en mail til dem, men de svarer ikke... Måske jeg skulle prøve at ringe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet dem, men denlillekøbenhavner.dk tager vist nok 900 kr. for en fotografering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sendt en mail til dem, men de svarer ikke... Måske jeg skulle prøve at ringe :whistling

Det synes jeg næsten du skulle gøre.. :) Vi er rigtig glade for vores to 18x24 fotos, som stadig pryder væggen herhjemme og vi gav kun 4-500 (mener jeg) for begge billeder.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet dem, men denlillekøbenhavner.dk tager vist nok 900 kr. for en fotografering.

Det var dem vi brugte :) vi synes de var gode. Vi fik et A4 billede i ramme, et A4 billede uden ramme og 10 billeder på en dvd. Det var svært at vælge 10 ud, men det kan lade sig gøre ;) det var en god oplevelse, men deres fotostudie er lidt varmt, så det skal man lige være klar over. Og det var en kvinde, der tog billederne, det hjælper når man er nøgen synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER