Nitzen1987

Nitzen1987's slanketråd

108 indlæg i dette emne

600på en uge er super flot.. de tager under 90 næste tirsdag.. så tager jeg mig sammen, sammen med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

600 g. er super flot på en uge. Du kommer under de 90 kg. i næste uge i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt at du ikke tog noget kage på skolen :super

De er nogen værre nogen de forældre :whistling

600 g er da virkelig også værd at tage med :) Det må du holde fast i.

Og så hepper jeg på at du snart når under 90 :glad

600på en uge er super flot.. de tager under 90 næste tirsdag.. så tager jeg mig sammen, sammen med dig :)

Tak for opmuntringen søde piger :kram2 ja det er nok okay med de 600 gram - men nu havde jeg jo lige håbet :( men altså så må jeg bare bandlyse slik og kage frem til næste tirsdag :rolleyes

600 g. er super flot på en uge. Du kommer under de 90 kg. i næste uge i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe min korte løberute i dag :glad og det blev til min hidtil bedste løbetid på den rute :glad 2,7 km på 21,27 minutter :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg mit 1. delmål :glad vægten sagde 89,1 kg her til morgen :glad så det går den rigtige vej nu :glad

Har ellers kun været ude at løbe en gang i den forgangne uge og så har jeg cyklet på arbejde knap 4 km frem og tilbage 4 gange - måske det har hjulpet lidt til :) Men har omvendt spist både kage, is og chokolade her i weekenden, så synes egentlig, at jeg har syndet en del :rolleyes Men hvad det lykkedes jo at smide 1,4 kg på en uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:respekt

Super godt gået :respekt

Tak piger :yay :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg mit 1. delmål :glad vægten sagde 89,1 kg her til morgen :glad så det går den rigtige vej nu :glad

Har ellers kun været ude at løbe en gang i den forgangne uge og så har jeg cyklet på arbejde knap 4 km frem og tilbage 4 gange - måske det har hjulpet lidt til :) Men har omvendt spist både kage, is og chokolade her i weekenden, så synes egentlig, at jeg har syndet en del :rolleyes Men hvad det lykkedes jo at smide 1,4 kg på en uge :glad

Hold da op det er flot :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det er flot :respekt

Tak :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

har været ude på en super løbetur i dag :glad 4,96 km på 39,32 minutter :glad synes at det gik virkelig godt - jeg løb det meste ruten - i følge min egen vurdering har jeg maks gået 1 km.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt, at det går så fint fremad for dig, Anita! :bunny Keep up the good work! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt, at det går så fint fremad for dig, Anita! :bunny Keep up the good work! :super

Tak Susanne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uge 38

Mandag: Rugbrød

Tirsdag: Kinesisk rejesuppe

Onsdag: Wok

Torsdag: Karbonader med grøntsager

Fredag: Hjemmelavet pizza

Lørdag: Sammenkogt og ris

Søndag: Pizza rester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det til endnu en løbetur... dog kun på 2,8 km på 21,48 minutter, men det er da bedre end ingenting :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så røg der lige 700 gram mere af :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så røg der lige 700 gram mere af :glad

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg været ude på en 4,96 km lang løbetur med en tid på 37,47 minutter, næsten 2 minutter hurtigere end sidst :glad

dog er løbeturen efterfulgt af en omgang dårlig samvittighed i forhold til den lille spire jeg har i maven :( Er bange for at løb kan fremprokokere endnu en abort, men omvendt siger eksperterne jo, at man må forsætte med det motion man har dyrket optil man blev gravid og jeg har løbet gennemsnitlig 1 gang om ugen hele foråret og sommeren - nogle gange mere og nogle gange mindre, men kan i hvert fald mærke, at jeg har fået en ok grundform og min form bliver bedre og bedre... Så min krop er jo ikke uvandt med at løbe - og jeg løb jo også to gange i sidste weekend, hvor jeg ikke vidste, at jeg var gravid... Jeg tænker også, at jeg ikke vil sætte mit liv på standby, fordi jeg er gravid, hvis jeg aborterer, så er det fordi fosteret ikke er levedygtig, så er det ikke pga. motion, der må være sundt for min krop....

Hvad tænker I? bør jeg lægge mit løb på hylden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, med det i har været igennem :kram2 Men kan du ikke bare vedligeholde det, du har i benene nu, og lade være med at presse for meget dig selv mht hastighed og længde, og så få en snak med din læge i næste uge. Var det ikke noget med du havde en tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, med det i har været igennem :kram2 Men kan du ikke bare vedligeholde det, du har i benene nu, og lade være med at presse for meget dig selv mht hastighed og længde, og så få en snak med din læge i næste uge. Var det ikke noget med du havde en tid?

Jo jeg presser heller ikke mig selv.... men alligevel løb jeg næsten 2 minutter hurtigere i dag end i sidste weekend... Jo jeg skal til lægen på onsdag, så der regner jeg også med at jeg lige vil rådføre mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 40

Mandag: Ris og sammenkogt

Tirsdag: Ris og boller i karry

Onsdag: Frikadeller og grøntsager

Torsdag: Pasta og kødsovs

Fredag: Tortilla, oksekødsfyld, grøntsager

Lørdag: Medisterpølse

Søndag, Græskarsuppe, Grillet vildsvin og is (svigerforældrenes bryllupsdag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså! har været på vægten her til morgen og ugens tal bliver rødt med +400 gram <_< Jeg havde det nu lidt på fornemmelsen, men er da lidt ærgelig.... nå men jeg må jo bare klø på med kosten til næste uge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER