Cloverblossom

Spekulationer

5 indlæg i dette emne

Jeg stoppede med at bruge P-ring for knap 2 måneder siden. Min første cyklus efter den sidste ring var kun på 24 dage. Jeg blødte meget kraftigt og relativt længe og havde en del smerter op til og under mens.

Min anden cyklus er nu på 28. dagen. Selvom det var meget tidligt, tog jeg tirsdag aften (24. dagen) en test, da jeg ingen mensvarslende smerter havde haft overhoved, og simpelthen ikke kunne dy mig :blush Den viste negativ. Ved det er meget normalt at ens cykluslængde kan svinge en del efter endt brug af hormonelprævention, og derfor er det jo ikke så mærkeligt, hvis min cyklus denne gang er længere end den sidste (meget korte)cyklus.

Det mærkelige er bare, at da jeg igår eftermiddags tørrede mig på toilettet blev papiret en lille smule lyserødt, og jeg tænkte, okay, så er det begyndt. Men der har ikke været noget siden :blink Og har stadig ingen mensvarslende smerter.

Har SÅ meget lyst til at tage en test igen, men er det ikke dumt? Kan se at nogen har oplevet blødninger selvom de har været gravide, og at nogen har testet negativt tidligt, men derefter alligevel har vist sig at teste positivt. Men hvor længe bør jeg vente før jeg tester igen, hvis mens bliver ved med at lade vente på sig?

Selvom min cyklus var meget regelmæssig før i tiden, er det jo som sagt svært at vide hvor regelmæssig den er efter 3 år med P-ring... Bum bum bum hvor er det svært at væbne sig med tålmodighed overfor noget man bare ønsker sig så højt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mens starter altid med bu i 2 dage for mens og fra første BU og til næste kan der sagtens gå et døgn. Så synes du skal vente med at teste. Ved godt det er svært, men det er nok det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså 24 dage er da meget normalt, min er mellem 21-25 dage og det skulle være helt normalt.

ville vente, selv om det er jeg selv mega dårlig til <_<

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus har ligget på 25-26 dage, før jeg blev gravid. Jeg synes også, du skal vente lidt endnu, selvom det jo ikke gør skade at tage en ny test...men du bliver bare så skuffet, hvis den er negativ.

Jeg ønsker dig held og lykke med projekt baby :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have for jeres svar :kram

Det lykkedes mig at vente med at teste og mens er så småt begyndt at vise sig igen idag, så der var vist ikke gevinst denne gang.. Men vi er jo også kun lige gået igang, så jeg må vist til at tage mig sammen og blive lidt bedre til det med den tålmodighed, for ellers kan det da godt nok blive hårdt med tiden, hvilket sådan noget jo godt kan finde på at tage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER