Guest Gremina

så ked

14 indlæg i dette emne

Det lyder bare super super SUPER træls det hele! :(

For mig lyder det som om at han ikke engang har villet prøve! - hverken sin datter, dig, eller din nuværende graviditet! Om det er fordi han ikke har kræfterne til at kæmpe for jer længere skal jeg dog ikke kunne sige, men hvad jeg kan læse udfra dit indlæg gør han det ikke nu..

Hvorfra i så går nu er op til jer.. Indtil videre opføre han sig totalt barnligt ved at blive væk i flere dage, efterfulgt af en åndssvag ubetydelig SMS. Men igen kan være han ikke ved hvor han skal starte, og prøver så med et hej. Og eftersom du ikke svarer er hans bange anelser oprandt - du er nok sur.. Men igen hvad havde han regnet med???

Skriv evt et brev til ham.. Hvor du forklarer hele situationen set fra dit synspunkt, hvad du har brug for lige nu, og dit forslag til en løsning...

Håber i finder ud af noget! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en øv-situation :kram2

Han lyder desværre ikke særlig moden :( Jeg håber at han tager sig sammen og indser hvad han går glip af, både i forhold til dig, jeres barn og den lille nye spire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er ikke en sjov situation du står I :(

Kan desværre ikke råde dig til, hvad du skal gøre, men forstår at du er meget ked af det... Hvordan føler du med :gravid Jeg synes det er en meget barnagtig opførsel din kæreste har <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

:kram :kram :kram

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... sikke noget værre noget :unsure

Det lyder godt nok hårdt. Specielt når du er gravid og sikkert ekstra følsomt. Din kæreste forstår tydeligvis ikke, hvordan det er at være gravid, for man har bare ikke overskud til særlig meget.

Mit råd er, at du skal bruge dine veninder eller familie til støtte og omsorg. Jeg kender noget lignende fra tidligere forhold, men dog uden graviditeten. Det er svært nogle gange at indrømme overfor venner og familie at det går SÅ dårligt i ens forhold. Men når det er sagt og gjort så er det en lettelse. Og måske kan du bruge mere tid med dem. Så kan det være du får mere overskud til at takle din kæreste. Jeg synes det lyder som om, at det er ham som har et problem med at finde ud af, hvad han vil med jer...

Det er rigtig godt du får skrevet det her og kommer ud med det. Det er allerede et skridt frem... Håber virkelig der snart kommer harmoni i dit liv igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et kæmpe :kram2 fra mig. Håber du klarer dig!

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Er der sket noget nyt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Er der sket noget nyt?

Tænkte jeg også på? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte jeg også på? :kram2

Også mig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering fra mig.

Men aller først tusind tak for alle gode råd og søde ord, det varmede rigtig meget. :)

Og for at gøre en rigtig lang historie kort.Efter at have snakket en del sammen i tlf i løbet af ugen, gav jeg langt om længe manden lov til at komme forbi søndag så vi kunne snakke ansigt til ansigt i stedet for, og vi fik os en rigtig god og fornuftig og lang snak hvor han fik åbnet op for alt hvad der foregik i hans hoved lige nu, han var dybt frustreret over at jeg var flyttet og kunne ikke overskue at skulle sidde med to huslejer og en lille ny på vej, og så risikere at den lejlighed som vi faktisk ejer sammen i glostrup ville ende på tvang, det ville ikke være retfærdigt over for en lille ny og over for vores store pige, så vi har besluttet at jeg opsiger min lejlighed og flytter tilbage til glostrup og så giver vi det et 1½ år og ser om mærkedet er bedre til salg på det tidsunkt, og at jeg skal tage mig et kørekort så jeg ikke skal bruge 1½ time frem og tilbage på offenetlige transportmidler. Og Emilia så må skifte børnehave, Vi er så heller ikke 100% tilfredse med den hun går i nu syntes at jeg mangler lidt mere kontakt med de voksne der nede, og tit er madpakken næsten ikke rørt og mange andre forskellige småting.

Så nu glæder vi os bare til det bliver februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det hele. Jeg håber I finder ud af det så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen...

Det var dejligt i fik snakket, så får man lidt mere ro i sindet. Jeg ønsker jeg held og lykke med det hele. Håber at jeres nye plan lykkedes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var skønt at få snakket :)

Håber også rigtig meget at den nye plan går i opfyldelse.

Kan bare mærke at nu begynder jeg at glæde mig rigtig meget over :gravid :glad

Og glæder mig vildt til at man kan begynde at se maven rigtigt og det ikke bare ligner at jeg er tyk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER