Guest Diden

Er jeg mon.... ??

23 indlæg i dette emne

Jeg har i dag haft det rigtig rigtig slemt... Har haft en del mens lignende smerter, og over middag begyndte jeg at reagerer MEGET stærkt på alle dufte, jeg fik simpelthen kvalme af ALT der bare lugtede LIDT...

Min kollega luftede idéen om at jeg så nok var gravid da hun var så venlig at køre mig hjem.. Afskrev det med at jeg jo lige har haft det månedtlige så det burde det ikke være..

MEN man kan jo "risikere" at være gravid alligevel trods mens...

Selvfølgelig er der ingen af jer herinde der kan fortælle om jeg er det eller ej, det eneste der kan det er en test (som jeg ikke har nogle af i huset, eller kan købe i byen <_< )

MEN er der nogle af jer andre der har oplevet disse symptomer? Det skal siges at det er de ENESTE jeg har oplevet.. Har ikke ømme bryster som sidst.. Men sidste gang havde jeg til gengæld heller ikke kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har selv prøvet jeg blev kræsen i næsen og smags løgene nogle dage før jeg testede for graviditet. Og det er dælme ikke sjovt at synes lækre bøffer smager af sure sokker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv prøvet jeg blev kræsen i næsen og smags løgene nogle dage før jeg testede for graviditet. Og det er dælme ikke sjovt at synes lækre bøffer smager af sure sokker!!

Nej det kan jeg kun forestille mig :/

Har det dog mere sådan at alle lugte bliver forstærket RIGTIG MEGET.. og jeg har fået voldsom kvalme af det.. Nu da jeg ikke rigtig er i nærheden af stærke lugte længere har jeg stadig kvalme, dog ikke så voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh, krydser fingre for,at der er noget om snakken! :goodluck

Ved godt(af personlig erfaring) at kroppen kan spille en et puds og at det faktisk kan være noget af det sværeste og hårdeste ved at vente på en graviditet, det at blive "snydt" af det der skulle være ens nærmeste samarbejdspartner. :numse

Men lad os nu glemme alt om frustrationer og forvirrende kropssignaler, og bare håbe på, at der vokser et lille frø i maven på dig!! :bd :bd :bd :bd

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber helt sikkert også at der er et lille frø, men det ville samtidig med også være MEGA underligt.. Jeg har lige været på p-piller i en måned, og før det gik jeg i 60 dage uden mens :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber helt sikkert også at der er et lille frø, men det ville samtidig med også være MEGA underligt.. Jeg har lige været på p-piller i en måned, og før det gik jeg i 60 dage uden mens :S

Har godt fulgt med i din behandling med p-pillerne, og det er ikke for at give dig falskt håb eller virke ufølsom at jeg siger det. :wacko Det kan selvfølgelig også være et symptom på sygdom(influenza eller lign)Hvem ved? Håber bare sådan, at jeres projekt lykkes og at alle frustrationerne bliver afløst af glæde! :wub

Prøver vist bare - på min egen kluntede måde - at sende jer masser af positiv energi på sådan en regnvåd torsdag! :rolleyes Håber du forstår.

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt fulgt med i din behandling med p-pillerne, og det er ikke for at give dig falskt håb eller virke ufølsom at jeg siger det. :wacko Det kan selvfølgelig også være et symptom på sygdom(influenza eller lign)Hvem ved? Håber bare sådan, at jeres projekt lykkes og at alle frustrationerne bliver afløst af glæde! :wub

Prøver vist bare - på min egen kluntede måde - at sende jer masser af positiv energi på sådan en regnvåd torsdag! :rolleyes Håber du forstår.

:kram2 :kram2

Det var bestemt heller ikke en løftet pegefinger fra min side af :) troede ikke du kendte til mit forløb!

Men tak for den positive energi på denne kolde og regnvåde torsdag ;) Det varmer!

Men jeg har også tænkt influenza.. Jeg har så aldrig haft det før, så jeg aner ikke hvordan sådan noget føles... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bestemt heller ikke en løftet pegefinger fra min side af :) troede ikke du kendte til mit forløb!

Men tak for den positive energi på denne kolde og regnvåde torsdag ;) Det varmer!

Men jeg har også tænkt influenza.. Jeg har så aldrig haft det før, så jeg aner ikke hvordan sådan noget føles... :)

Har du aldrig nogensinde haft influenza? :o

Det troede jeg godt nok at alle mennesker havde haft. Selv har jeg da slet ikke tal på hvor mange gange jeg har haft det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du aldrig nogensinde haft influenza? :o

Det troede jeg godt nok at alle mennesker havde haft. Selv har jeg da slet ikke tal på hvor mange gange jeg har haft det :rolleyes

Ikke hvad jeg ved af.. Så vidt jeg kan forstå på det er influenza lig med en masse opkast og en forkølelse der sparker røv...

Jeg har da været forkølet, men ikke så meget at jeg ligeså godt kunne ligge mig til at dø... Dog aldrig forkølet med opkast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke hvad jeg ved af.. Så vidt jeg kan forstå på det er influenza lig med en masse opkast og en forkølelse der sparker røv...

Jeg har da været forkølet, men ikke så meget at jeg ligeså godt kunne ligge mig til at dø... Dog aldrig forkølet med opkast

Wauw hvor er du heldig. Men jeg er også sådan én, der altid har været meget syg :prik

Du behøver ikke at kaste op, når du har influenza. Du føler dig bare skidt tilpas, har feber, hovedpine osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor er du heldig. Men jeg er også sådan én, der altid har været meget syg :prik

Du behøver ikke at kaste op, når du har influenza. Du føler dig bare skidt tilpas, har feber, hovedpine osv.

Ja ok så kan jeg nok godt have haft influenza og have forvekslet den med en alm. forkølelse :) Man ved jo aldrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke hvad jeg ved af.. Så vidt jeg kan forstå på det er influenza lig med en masse opkast og en forkølelse der sparker røv...

Jeg har da været forkølet, men ikke så meget at jeg ligeså godt kunne ligge mig til at dø... Dog aldrig forkølet med opkast

Du er godt nok heldig! :P Er ikke den, der konstant bliver syg, men men må da indrømme, at jeg, som så mange andre, har ligget brak med influenza. :oops Jeg plejer overordnet at sige, at hvis jeg ikke har feber er jeg "bare" snotforkølet" og hvis jeg har er det influenza. Det er jo selvfølgelig bare min egen ikke-medicinske vurdering, det er sikkert meget forskelligt fra person til person.... ;)

Ps: Har fulgt med på sidelinjen siden vi var i terminsgruppe sammen, og er super glad for at du ikke blev ked af mit svar!

Masser af :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er godt nok heldig! :P Er ikke den, der konstant bliver syg, men men må da indrømme, at jeg, som så mange andre, har ligget brak med influenza. :oops Jeg plejer overordnet at sige, at hvis jeg ikke har feber er jeg "bare" snotforkølet" og hvis jeg har er det influenza. Det er jo selvfølgelig bare min egen ikke-medicinske vurdering, det er sikkert meget forskelligt fra person til person.... ;)

Ps: Har fulgt med på sidelinjen siden vi var i terminsgruppe sammen, og er super glad for at du ikke blev ked af mit svar!

Masser af :kram :kram

Arha, det var der jeg kender dit brugernavn fra :D tihi! Men jeg blir sjældent sur eller tøsefornærmet over ting der blev skrevet herinde :) jeg ved at alle BK tøserne (inkl. Dig og mig) mener alt vi skriver i den bedste mening :)

Vi er her for hinanden! Det er dét der er så lækkert ved det her forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIn søster var gravid trods mens til hun var 3 mdr henne. :) Så det hænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede for 2 dage siden og den var negativ.. Dog til trods for at jeg stadig har det periodisk dårligt, gerne op til frokost tid.. Så kan jeg ikke få noget mad ned.. Sådan har det været de sidste 3-4 dage...

Jeg ringede til vagtlægen Lørdag da jeg havde utrolig slemme smerter, lig med dem jeg havde under min abort.. Der fik jeg at vide at havde jeg ikke feber skulle jeg bare tage to panodiler <_< Kunne ikke komme til at tage min temperatur, men efter jeg havde ringet forsvandt smerterne igen bortset fra et enkelt ordentligt niv da vi lå i sengen og skulle til at sove..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På et tidspunkt fik jeg også sat min periode igang via p piller. Og det gjorde bare maks ondt de første par gange.

Prøv at tænke på at din krop bliver sat kunstig igang og det er jo en selvfølge at kroppen ikke er tilfreds méd det.

Men håber det snart bliver bedre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På et tidspunkt fik jeg også sat min periode igang via p piller. Og det gjorde bare maks ondt de første par gange.

Prøv at tænke på at din krop bliver sat kunstig igang og det er jo en selvfølge at kroppen ikke er tilfreds méd det.

Men håber det snart bliver bedre :balloons

Sådan har jeg faktisk ikke tænkt over det :rolleyes Men så tænker jeg at jeg burde have haft det sådan i den første pakke, og ikke i den anden hvor det køre "naturligt" .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg faktisk ikke tænkt over det :rolleyes Men så tænker jeg at jeg burde have haft det sådan i den første pakke, og ikke i den anden hvor det køre "naturligt" .....

Så længe du er på pillen er der ikke noget som køre naturligt, er bliver kroppen puttet ind i en cyrklus som bestemmes af pillen.

Når den ligges og det hele fungere er det naturligt, og derfor også naturligt hvis man går over et par dage ellet to

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe du er på pillen er der ikke noget som køre naturligt, er bliver kroppen puttet ind i en cyrklus som bestemmes af pillen.

Når den ligges og det hele fungere er det naturligt, og derfor også naturligt hvis man går over et par dage ellet to

:balloons

Jeg "går over" et par dage eller 15 når jeg ikke er på p-piller ;) har skrækkelig lange cyklusser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor henne har du smerterne sådan helt præsis?? for da jeg havde galdesten startede smerterne i sonar plexus. Og jeg fik af vide, at det nok var ægløsning. Men da det gik over til at være 2 cm over navlen og så i siderne, var det ret tydeligt at det var galdestensanfald.

Men prøv at beskriv dine smerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bevæger sig lidt rundt omkring.. Det er værst når jeg ligger ned, og så er det lidt svært at definere hvor det er henne. Men hovedsageligt midt i maven. Omkring navlen i en radius på et par cm.. Engang imellem i et af siderne..

Jeg beskrev smerterne overfor vagtlægen og det reagerede han ikke på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bevæger sig lidt rundt omkring.. Det er værst når jeg ligger ned, og så er det lidt svært at definere hvor det er henne. Men hovedsageligt midt i maven. Omkring navlen i en radius på et par cm.. Engang imellem i et af siderne..

Jeg beskrev smerterne overfor vagtlægen og det reagerede han ikke på..

Vagtlægen regerede heller ikke på mine galdestensanfaldssamerter til at starte med. Men de gør bare så ondt, man man ikke kan trække været og føler man ætser op indvendig. Jeg endte med at få fjernet galdeblæreren.

Men jeg synes du skal gå til egen læge i løbet af ugen, hvis det bliver ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtlægen regerede heller ikke på mine galdestensanfaldssamerter til at starte med. Men de gør bare så ondt, man man ikke kan trække været og føler man ætser op indvendig. Jeg endte med at få fjernet galdeblæreren.

Men jeg synes du skal gå til egen læge i løbet af ugen, hvis det bliver ved.

Så slemt er det dog ikke.. Det er til at "holde ud", men så også lige på grænsen.. Jeg har ikke mærket noget til det i samme omfang siden.. Men jeg planlægger helt sikkert at kontakte den læge der satte mig på p-pille kuren når hun er tilbage fra ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER