Anna1980

hedeture..............

14 indlæg i dette emne

ville høre om der var nogen af jer som oplever hedeture, ligesom hvis man er i overgangsalderen.. synes det er dybt belastende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det meget en overgang for et par måneder siden, tror jeg.

Når jeg var til undervisning sad jeg og svedte ved vinduet, mens alle andre synes det var koldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også oplevet og oplever stadig engang imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, også i den grad:(( Sveder og bliver forpustet:))).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kan jeg regne ud at det er noget normalt... men hvor er det træls..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja, svedeture har jeg også!!! Det er virkelig belastende... min mand synes, jeg er mærkelig, fordi jeg sveder mens han synes, det er køligt. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er kun i uge 20 og har også hedeture af og til kan blive helt utilpas og svimmel samtidig. og bliver forpustet af at kigge på trapper lidt tidlig eftersom jeg er en ung og fysisk aktiv pige. tror desværre det er helt normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps indimellem :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, stod i Matas igår og sveden løb af mig... Frygteligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også meget med det - og det er specielt slemt de dage hvor der er travlt på arbejdet.

De andre griner af mig, når jeg brokker mig over varmen, for de synes egentlig at temperaturen er helt tilpas

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, osse hedeture her...! Har ikke fortalt folk jeg er gravid endnu (afventer svar på moderkageprøve), så folk tror jeg er på vej i overgangsalderen (er 44 :rolleyes :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg gik en stille og rolig tur på gågaden, jeg var kun inde i 3 butikker, og da jeg satte mig ind i min bil og skulle hjem, svedte jeg simpelhen som om jeg havde lavet en times intens motion... virklig ubehageligt... whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig.. Jeg går og skruer ned for varmen i huset, min mand piver og fryser :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også at jeg har det temmelig varmt sikkert pga den øget graviditetsvægt. Forventer at det kun bliver værrer, når den kommer til at stå på amning igen. Svedte sidst så vildt at jeg vågnede flere gange om natten helt gennemblødt og måtte tørre håret med føntørren (orkede ikke at tage bad flere gange hver nat :) ). Når jeg tog en tur på motionscyklen var der også dømt så meget sved at det løb ud af skoene. På plussiden var det helt sikkert at alle graviditetskg hurtigt blev svedt væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER