HenrietteHall

Min NF d. 7/7

6 indlæg i dette emne

Så har vi været afsted :) OG baby har det heldigvis godt :loveshower :glad :yay

Puha, jeg var nervøs da vi skulle derind og det startede selvfølgelig med at afdelingen var flyttet, så vi måtte lige ud på en lægenere søgning, men fandt den heldigvis rimeligt hurtigt og var i god tid :) og vi kom selvfølgelig alligevel ikke til med det samme.. Der var et skilt på væggen, hvor der stod, at man ikke kunne være sikker på at komme ind i rækkefølge, da det var forskellige læger man skulle ind til og jeg sagde så til Brian, at nu da vi var kommet først, så kom vi sikkert sidst til og ganske rigtigt :) De havde lige haft pause og havde ikke vildt travlt med at komme tilbage..

Scanningsdamen var ok sød, men hun fortalte bare ingenting (kan tydeligt huske hende fra da vi blev scannet pga. lussingesyge ved Lauge).. Hun starter med at sige, Nå, du skal nok tisse.. Øh, ja, men er min baby i live, det er jeg mere interesseret i.. Her er hjertet (og så fik jeg tårer i øjnene, for min baby var i live :loveshower ) og ellers fik jeg ikke ret meget mere information.. Lægen kom ind og fik skrevet nogen informationer ned.. Og jeg blev spurgt om jeg havde fået taget blodprøve.. Nej, for jeg troede egentlig de var blevet taget ved lægen (det var de også, det var for at tjekke vitaminer og mineraler pga. min Gastric Bypass, at jeg skulle have dem taget)..

Jeg var jo meget spændt på om alt så fint ud, hun scannede ikke ret længe (vi var inde og ude igen på 20 min. slet ikke samme gode scanning som ved Lauge), men jeg måtte spørge hende til sidst om alt så fint ud, hun havde ikke på noget tidspunkt, vist eller fortalt om det var godt eller skidt.. Men jo, der var lav risiko for Down :loveshower

Dejligt at baby var i live og jeg er forelsket og overvældet over, at vi virkelig skal have en guldklump mere, men scanningen var ikke noget at råbe hurra for.. Glæder mig til kønsscanningen d. 3. august, for hun er simpelthen bare fantastisk til at fortælle og forklare på den mest behagelige måde :)

Nå, I skal da også have et lille billed :)

64dxti.jpg

Og min termin blev lige rykket en enkelt dag, så den nu hedder d. 14. januar 2012 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig opdatering :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering Henriette og nøj for en dum scanningsdame. Jeg kan bare blive så irriteret, når jeg ikke får noget at vide og må gætte mig til det meste. Hun sku have :klap sku hun.

Så fiiiin baby du gemmer derinde. :D

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med den veloverståede NF-scanning :loveshower

Sikke en fin lille spire I har :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu :loveshower

Fantastisk opdatering! Og sikke en fin baby - jeg kan godt forstå at du er forelsket :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER